چطور صندلی ها می توانند به ستون فقرات شما آسیب برسانند ؟چطور صندلی ها می توانند به ستون فقرات شما آسیب برسانند ؟
ستون فقرات دارای چهار انحنای طبیعی است, حفظ این چهار انحنا در هر حالتی از بدن لازم و ضروری است.

پشتی طبی باراد

آیا می دانید صندلی که هم اکنون بر روی آن نشسته اید می تواند به ستون فقرات شما آسیب برساند ؟ فکر می کنید چرا بیشتر مبتلایان به کمردرد را افراد پشت میز نشین و کارمندان ادارات تشکیل می دهند ؟
 
ستون فقرات دارای چهار انحنای طبیعی است . حفظ این چهار انحنا در هر حالتی از بدن لازم و ضروری است.

 ستون فقرات
 
وقتی از حالت ایستاده به نشسته تغییر وضعیت می دهید  انحنای ستون فقرات شما در ناحیه ی کمر و یا به عبارتی گودی کمر صاف می شود و فشار زیادی به ستون فقران کمری ، مهره ها و دیسک ها وارد می شود .
 
گودی کمر
 
این فشار زیاد در طولانی مدت می تواند به کمردرد و دیسک کمر و دیگر بیماری های ستون فقرات بیانجامد .
 
 
 بیماری های ستون فقرات
 
روزگاری بیشتر کارهایمان را روی پاهایمان انجام می دادیم و فشار کمی به ستون فقرات وارد می شد اما امروزه درحالی که نشسته ایم تمام کارهایمان را انجام می دهیم . زندگی مدرن امروزی نشستن های طولانی مدت را اجتناب ناپذیر کرده است و بدن انسان برای این همه نشستن ساخته نشده است .
 
 
نشستن های طولانی
 
 اما برای پیشگیری از کمردرد و فشار وارد بر ستون فقرات باید کمتر بنشینید و در هنگام نشستن از پشتی طبی استفاده کنید . یک پشتی طبی ایده آل می تواند گودی کمر شما را پر کند و مانع از گردش لگن به عقب و صاف شدن انحنای طبیعی ستون فقرات شما گردد .
 
 
 پشتی طبی باراد
 
یک پشتی طبی ایده آل باید به قدری سفت باشد تا مانع گردش لگن به عقب و صاف شدن گودی کمر گردد و به قدری نیز نرم باشد که کاربر احساس آسایش داشته باشد .  
 
 
 باراد
 
یادتان باشد همیشه در هر وضعیتی به انحنای ستون فقرات خود فکر کنید چرا که تغییر وضعیت آن می توانند به ستون فقرات شما آسیب برساند . حتما در محیط کار گه گاهی حرکات کششی انجام دهید و حتما در هنگام نشستن از پشتی طبی استفاده کنید .
 
 












شماره تماس :14 - 05138462913