شوهر عزیزم باید بگویم که من بچه‌ها را کشته‌ام!
«شوهر عزیزم» مجموعه چهارده روایت نوآرگونه از جویس کرول اوتس است که شمای کلی کتاب به خوبی در عنوان کتاب تصویر شده و از همان ابتدا به خواننده هشدار داده می‌شود که: «شوهر عزیز، باید بگویم که من بچه‌ها را کشته‌ام.»

شوهر عزیزم

انتشار مجموعه داستان «شوهر عزیزم» نوشته جویس کرول اوتس که عنوان پرفروش ‌ترین کتاب نیویورک‌ تایمز را نیز داراست در ایران منتشر شد

«شوهر عزیزم» مجموعه چهارده روایت نوآرگونه از جویس کرول اوتس است که شمای کلی کتاب به خوبی در عنوان کتاب تصویر شده و از همان ابتدا به خواننده هشدار داده می‌شود که: «شوهر عزیز، باید بگویم که من بچه‌ها را کشته‌ام.» این جمله نشانگر زندگی آمریکایی‌های سفیدپوست شهرنشین طبقه‌ بالای جامعه‌ آمریکایی است، که حتا در مقابل وحشت‌هایی که با یک خانه آن‌طرف‌تر یا یک تماس تلفنی فاصله دارد، مصونیت ندارد.



کتاب شوهر عزیزمکتاب شوهر عزیزم

داستان‌های اوتس، ریشه‌یی عمیق در سنت‌های ادبی و روشنفكری آمریكایی دارد و دیدگاه‌های برجسته‌اش درباره‌ی فرهنگ معاصر آمریكا موجب شده تا این پروفسور علوم انسانی دانشگاه پرینستون جایزه‌ی ادبی نشریه شیكاگو تریبون را از آن خود كند. شخصیت‌های داستانی وی نیز كاملا ملموس و عادی‌‌ است.

جویس کرول اوتس نمایش ‌نامه‌نویس، شاعر و داستان‌نویس برجسته‌ آمریکایی که جان آپدایک نویسنده‌ بزرگ آمریکایی و برنده‌ جایزه‌ی پولیتزر، «بانوی فرهیخته‌ی ادبیات معاصر» لقبش داده، بیش از بیست ‌وپنج سال است که هر سال از سوی منتقدین در فهرست برندگان جایزه‌ نوبل ادبیات قرار می‌گیرد.

اوتس، در تمام دوران نویسندگی‌اش، همیشه جزو نویسنده‌های پُرفروش نیویورک ‌تایمز بوده و بارها نیز نامزدی جوایز پولیتزر و منتقدان کتاب آمریکا بوده است. اوتس، جوایز بسیاری در طول دوران نویسندگی‌اش برای داستان‌ها و رمان‌هایش دریافت کرده، که مهم‌ترین‌هاشان عبارت‌ است از: جایزه‌ی ملی کتاب ادبیات داستانی آمریکا، جایزه‌ی اُ.هنری، جایزه‌ برنارد مالامود، جایزه‌ اورنج، جایزه‌ برام استوكر، جایزه‌ روزنتال، جایزه‌ نورمن


کاربران محترم سیمرغ می توانند کتاب «شوهر عزیزم» را از تاریخ 01/06/94 به مدت یک هفته با 10 درصد تخفیف از فروشگاه اینترنتی شهرکتاب خریداری نمایند.

نام نویسنده : جویس کرول اوتس
نام مترجم : ربابه جلایر    
نام انتشارات :     شور آفرین
سال انتشار : 1394
جلد کتاب : نرم
قطع : رقعی
تعداد صفحات : 264  صفحه
قیمت : 150000   ریال


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : فروشگاه اینترنتی شهر کتاب