بنیامین بهادری در صفحه شخصی اش نوشت.
 صبح امروز در رسانه های خبری ایران گزارشی مبنی بر «لغو کنسرت بنیامین به دلیل بمب گذاری» منتشر شد که حواشی و بازتاب عجیبی داشت. اما لحظاتی پیش، بنیامین بهادری با انتشار این متن در صفحه اینستاگرام خود، توضیحات کاملی درباره این اتفاق نوشته که اینجا بخوانید:

«اینجا لندن است. روز عشق. این جغرافیا با گروه عشق...

امشب قراره با ایرانی ها و فارسی زبان های انگلستان به اصطلاح بترکانیم...

دیشب هم در وین کنسرت فوق العاده ای بود و پس از چهارده آهنگ همخوانی عالی با هموطنان ایران و ایرانی دوست، اونجا خبر دادند که پلیس اومده با خبر بمب گذاری! در کنسرت و از این دست مزاحمت هایی که تنها با یک تماس از تلفن همگانی ایجاد شد و از مردم خواستن که سالن اصلی رو ترک کنند برای چک و این حرفا...

هر چی گفتیم بمب کجا بود؟ «بمب انرژی همین مردمه.» گوششون بدهکار نبود. خلاصه دیدیم اینقدر دارن براساس قوانین پیچیده خودشون لفت می دن که وقت داره از دست می ره. با گیتار محمد و ترومپت علیرضا رفتیم دم ورودی سالن و شروع کردیم آهنگ های پایانی رو با مردم زمزمه کردن. به جرات می تونم بگم این بخش پایانی بدون میکروفون در جمع مردم مشتاق تر و پایه تر از خودمون بیشتر از هر اجرایی سرحالمون کرد. همینه! ما واسه از عشق خوندن در هیچ شرایطی کوتاه نمیایم. دقیقا شبیه اجراهایی که این چند روز تو خیابون داشتیم. کار خدا رو می بینید؟ انگار داشتیم تمرین می کردم واسه دیشب.

امشب هم خدا بخواد با یادآوری روز عشق ایرانی خودمون (سپندارمذگان) برای همه دنیا می خوایم لندن رو بترکونیم.

می خواستم به پلیس های دیشب بگم هر کی گفته اینجا بمب گذاری کردن راست می گه، ولی شما هرگز بمبی پیدا نمی کنید، چون کسانی در قلب ما بمب کار گذاشتند... ولی خب... زبانم ضعیفه!»



گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع : ritmezendegi.com

مطالب پیشنهادی :
تصاویر ضیافت شام بازیگران قبل از اختتامیه جشنواره!
تکذیب شایعه حضور گلشیفته در فیلم ایرانی!
لغو کنسرت بنیامین بدلیل بمب گذاری درسالن!!
مستند مرتضی پاشایی با عنوان "آقای خاص"
هوشنگ ابتهاج راهی بیمارستان شد