سی امین جشنواره موسیقی فجر در حال برگزاری است.
در این روز سه اجرا از بخش بین‌الملل، چهار اجرا از بخش استعدادهای درخشان، یک اجرا از بخش نواحی، دو اجرای جنبی، یک اجرا از بخش بانوان، دو اجرا از بخش نسلی دیگر، دو اجرا از بخش رقابتی، دو گروه موسیقی پاپ و یک گروه از موسیقی کودک روی صحنه می‌روند.

تالار وحدت در پنجمین روز جشنواره میزبان ارکستر زهی استونی و ارکستر آی‌سو است. ارکستر استونی ساعت 18:15 در این تالار روی صحنه می‌رود و ارکستر آی‌سو ساعت 21 به اجرای برنامه می‌پردازد.

در بخش استعدادهای درخشان، دو نوازی ویلنسل و پیانو (هاله آخوند سامانی)، دونوازی ویلن و پیانو (گلنوش اخوان)، تکنوازی پیانو (سحر طاهرخانی)، کوراتت فلوت ویلن، ویولا و ویولنسل (هلیا گلمقانی آذر) ساعت 15 در سالن رودکی روی صحنه می‌رود.

در همین سالن ساعت 18:30 رسیتال فلوت و پیانو ایران و اتریش به سرپرستی علی باستانی‌نژاد اجرا می‌شود و ساعت 21 نیز اجرای پیانو و آواز محمدرضا صادقی و نگین سریر در این سالن ارائه می‌شود.

در پنجمین روز جشنواره ایوان شمس ساعت 18:15 میزبان گروه موسیقی آموزشگاه موسیقی ودا به سرپرستی سودابه سالم است که یکی از گروه‌های بخش کودک و موجوان جشنواره محسوب می شود و در همین تالار ساعت 21 کوارتت ایتالیا از بخش بین‌الملل جشنواره روی صحنه می‌رود.

فرهنگسرای نیاوران که میزبان اجرای بخش بانوان جشنواره است، فردا گروه ستاره قطبی به سرپرستی بهار ایلچی را میزبانی می‌کند.

فرهنگسرای ارسباران نیز فردا میزبان دو گروه از بخش نسلی دیگر جشنواره است. تکنوازی قانون (پریچهر خواجه) و  نغمه صبا (وحید تاج) ساعت 20 در سالن این فرهنگسرا روی صحنه می‌روند.

برج آزادی ساعت 18:15 دقیقه میزبان گروه همنوازان آبنوس (علیرضا صدیقی نسب) است و همنوازی ایرانی (هنرستان موسیقی دختران به سرپرستی محمدرضا فیاض) است و ساعت 21 گروه گیل و آمارد از بخش نواحی به سرپرستی ناصر وحدتی در این سالن روی صحنه می‌رود.

اجرای پاپ پنجمین روز جشنواره به گروه «دنگ شو» و بابک جهانبخش اختصاص دارد که اولی ساعت 18:15 و دومی ساعت 21 در این سالن برنامه اجرا می‌کنند



گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع : mehrnews.com

مطالب پیشنهادی :
خواهرزاده جعفر پناهی خرس طلایی برلین را گرفت!
نیکی کریمی و عشق های زندگی اش!
محمدعلی کشاورز در خانه اش تلویزیون ندارد!
سلفی سیروان خسروی روی سن جشنواره!
مسعود فراستی همه فیلم های جشنواره فجر را کوبید!