پنجمین روز از جشنواره موسیقی فجر به یگانه ی موسیقی پاپ اختصاص داشت.
شامگاه سه شنبه 27 بهمن ماه محسن یگانه یکی از شلوغ ترین و پر مخاطب ترین اجراهای موسیقی پاپ را به روی صحنه برد. جمعیت حاضر در مرکز همایش های برج میلاد با انرژی بسیاری برای تماشای کنسرت آمده بودند و این سالن شلوغ ترین اجراهای موسیقی موسیقی پاپ در چند روز گذشته را به خود دید.



جمعیت حاضر در سالن با همه قدرت محسن یگانه را تشویق می کردند و آهنگ های درخواستی خود را نیز یکصدا فریاد می زدند و یگانه هم با صمیمت و مهربانی پاسخگوی درخواست تماشاگران بود. هیاهو در سالن برگزاری کنسرت به اندازه ای بود که محسن یگانه در صحبت های خود مکررا عنوان می کرد که از وجود این همه صدا و انرژی لذت می برد. و یا برای داغ شدن اجرا خطاب به حاضران در سالن می گفت هر اندازه صدای دست ها بیشتر شود کنسرت زودتر شروع می شود.



این خواننده موسیقی پاپ کنسرت خود را با آهنگ «حباب» آغاز کرد و در ادامه قطعات «نباشی»، «دوست دارم» را اجرا کرد. اما در این میان اجرای قطعه «سکوت » بیشترین واکنش و علاقه را از سوی مخاطب موسیقی پاپ به دنبال داشت و حاضران در سالن با صدای بلند ترانه را با یگانه همخوانی کردند تا جایی که صدای خواننده در میان هیاهوی تماشاگران گم می شد



درخواست حاضرین در سالن از یگانه لحظه به لحظه بیشتر می شد و این خواننده موسیقی پاپ با اشتیاق بسیار پاسخ مثبت به آنها می داد. البته محسن یگانه در میان شور و هیجان ایجاد شده تپق های بسیاری می زد و تعداد این تپق ها به اندازه ای شد که خطاب به حاضرین گفت: این تپق ها به دلیل خستگی من برای تولید آلبوم جدید است که به زودی منتشر خواهد شد همینطور بچه داری هم در این تپق ها بی تاثیر نبوده است.



یگانه در ادامه بیان کرد: امیدوارم این آلبوم را هم مانند آلبوم گذشته دوست داشته باشید و از آن استقبال کنید و حمایت های شما ادامه داشته باشد.



محسن یگانه از انتشار آلبوم جدید تا پایان سال خبر داد، همچنین اعلام کرد برخلاف آلبوم های گذشته قطعه 1 آلبوم جدید با سبکی متفاوت خواهد بود که پیش بینی می شود قطعه ای اِسلو سر آلبومی آلبوم جدید این خواننده باشد.



محسن یگانه در پایان سانس نخست از کنسرت خود در پنجمین روز جشنواره موسیقی فجر اعضای گروه خود را معرفی کرد و گفت: لازم می دانم از گروه خوبم بابک ملکی فر نوازنده گیتار الکترونیک، علی ثابت نوازنده کیبورد، بهمن اردلان نوازنده پرکاشن، حسین شریفی نوازنده ترمبون،حسن فراهانی نوازنده ترومپت، بنیامین بیانی نوازنده ساکسیفون، حمید برومند نوازنده گیتار باس تشکر کنم چراکه همواره در همه مراحل تولید آلبوم و یا برگزاری کنسرت مرا همراهی کردند



این خواننده موسیقی پاپ کنسرت خود در سانس اول را با قطعه «بازم بخند» به پایان برد. در حالیکه تماشاگران سانس ساعت 18:15 دقیقه کنسرت محسن یگانه هنوز بیرون نیامده بودند علاقمندان به موسیقی این خواننده بیرون از درهای برج میلاد به صف ایستاده بودند تا برای نوبت دوم اجازه ورود پیدا کنند.







عکاس : سارا گران نظر



تهیه و تدوین : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ/ نیما باقری

مطالب پیشنهادی :
مجری و بازیگری که از ازدواج نمی ترسند !
شهاب حسینی در برنامه تحویل سال94 به تلویزیون می آید!؟
بهمن فرمان آرا بعد از 9 سال در عید نوروز می آید
باران کوثری و هومن سیدی به سینما می آیند
قضیه امیر جعفری و مارلون براندو !!