گزارشی از کنسرت بابک جهانبخش در جشنواره موسیقی فجر ( روز سه شنبه 28 بهمن) را مشاهده فرمایید.
بابک جهانبخش خواننده پر احساس موسیقی پاپ در آخرین سانس روز ششم جشنواره موسیقی فجر( سه شنبه 28 بهمن) در بخش جنبی به روی صحنه رفت.

این خواننده موفق موسیقی پاپ در این شب نیز همانند کنسرت های قبلی اش توانست جمعیت حاضر در سالن را با خود همراه کند و تا انتهای کنسرت هیجان و انرژی را به اوج خود برساند.


 بابک جهانبخش در حین خواندن قطعه «معجزه» روی صحنه آمد و در بین اجرای برنامه به حاضران در سالن خوش آمد گفت. پس از اتمام این قطعه وی ضمن عرض سلام و ادب به حضار عنوان کرد که امیدوار است آهنگ هایی که برای این کنسرت از حدود 100 آهنگ منتشر شده اش انتخاب شده است مورد قبول تماشاچیان قرار بگیرد.



جهانبخش با تشکر از مسئولان برگزاری جشنواره موسیقی فجر که فرصت این گردهمایی را فراهم کرده اند گفت که پس از یکسال در برج میلاد به اجرای برنامه می پردازد.

جهانبخش در تمامی لحظات کنسرت توجه ویژه ای به بخش بالکن سالن میلاد داشت و از تماشاگران مستقر در بالکن می خواست تا مانند تماشاچیان قسمت همکف او را در اجرای برنامه همراهی کنند.



«منو نگاه کن» قطعه ای از آلبوم «اکسیژن» بود که جهانبخش یادآوری کرد این آهنگ تاکنون 12 بار در کنسرت هایش اجرا شده و بسیار خاطره انگیز و پرطرفدار است.

پس از این قطعه بابک جهانبخش از زنده یاد مرتضی پاشایی یاد کرد و گفت: مرداد ماه اولین و آخرین دیدار من با خواننده محبوب و مردمی "مرتضی پاشایی" بود. در کنسرت دبی آهنگ «من و بارون» را با هم اجرا کردیم. اکنون جای رضا صادقی عزیز که اجرای اصلی آهنگ با همراهی او بوده است در این برنامه خالی است و من این قطعه را به طرفداران مرتضی پاشایی تقدیم می کنم.



جهانبخش این قطعه را بسیار پرانرژی و با شور و حرارت فراوان اجرا کرد و تمام حاضران در سالن را به وجد آورد. وی پس از اجرای این ترانه برای لحظاتی از صحنه بیرون رفت تا استراحت کند. اما گروه نوازندگان در این لحظات به اجرای قطعات بی کلام و تکنوازی ساکسیفون، درامز و پرکاشن پرداختند و فضای شادی را برای تماشاچیان فراهم کردند.

بابک جهانبخش در این کنسرت منتخبی از قطعات خود را اجرا کرد. «مدار بی قراری»، «تو چشمای منی»، «ای دل»، «دوست دارم»، «دیدنی شدی»، «ای کاش»، «حواست نیست»، «منو نگاه کن»، «من و بارون»، «اکسیژن»، «چی شده»، «برف»، «یه چیزی میگیا»، «بی تو میمیرم»، «عاشقتر» و «همین یه بار» قطعاتی بودند که جهانبخش به زیبایی آن ها را اجرا کرد.



نوازندگان این کنسرت نیز در بین دو قسمت این برنامه سلو های فوق العاده ای را اجرا کردند که مورد توجه تماشاگران قرار گرفت. رضا تاجبخش، بابک ریاحی پور، مسعود همایونی، بهنام حکیم، انوشیروان تقوی، کسری خدیور،  ایلیار خسروی، یاشار خسروی و مهران فرشباف نوازندگان ارکستر جهانبخش در کنسرت امشب بودند.

عکاس : سارا گران نظر



تهیه و تدوین : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ / نیما باقری

مطالب پیشنهادی :
همسر و خواهرزاده جعفر پناهی در جشنواره برلین2015
توقیف خلق الساعه یک برنامه پرمخاطب!!
بازیگر زندانی تازه آزادشده میخواهد به تلویزیون بیاید
مهدی یراحی به نشانه اعتراض با ماسک روی صحنه رفت!
انصراف محمدعلی کشاورز از بازی در فیلم ناصرحجازی!