محسن چاووشی: از طریق وکیل‌ام این موضوع گزارش شده و مقامات مسئول در حال پیگیری هستند تا هر چه زودتر این فرد شناسایی شود.

روزهای پایانی سال ۹۳ برای چاوشی و هوادارانش پرخبر است. البته یک حاشیه هم در این میان هست. چاوشی که این روزها روی آلبوم چنگیز متمرکز است، پیش از شروع سال جدید، چند سورپرایز بزرگ برای علاقه مندانش دارد که اخبار مربوط به آنها را به زودی خواهید خواند. اما برسیم به اخبار امروز از چاوشی.

چرا برای لامپ صد خواندم و برای «چ» نه

اول به خبرهای مثبت اشاره می کنیم. این روزها فیلم لامپ صد با صدای محسن چاوشی و بازی محسن تنابنده، فراتر از انتظارات می فروشد. با وجود اینکه اسفند، فصل خوبی برای اکران نیست و فیلم لامپ صد هم درباره اعتیاد است، اما هنرنمایی دو محسن باعث شده تا اولین ساخته سعید آقاخانی با استقبال مردم و رسانه ها رو به رو شود. چاوشی که بخش مهمی از تبلیغات فیلم روی اسم او می چرخد، برای این فیلم قطعه ای خوانده به نام ” بید بی مجنون”. خود چاوشی آهنگساز این قطعه است، حسین صفا ترانه اش را سروده و بهنود فدوی هم تنظیم کننده آن است. محسن چاوشی درباره قبول اجرای دومین ترانه تیتراژ سینمایی اش پس از سنتوری گفت:” فارغ از مباحث کیفی و فروش فیلم، دلیل اصلی ام برای پذیرش این پیشنهاد این بود که بتوانم حداقل یک نَفَر را از دام این بلای خانمانسوز و ویرانگر که متاسفانه این روزها در جامعه ما نمود بیشتری هم پیدا کرده، نجات دهم. قصدم این بود که تلنگری بزنم به گرفتاران اعتیاد و آنها را به خود واقعی شان ارجاع دهم.”

جالب اینکه چند روز پیش از اعلام پیشنهاد تهیه کننده لامپ صد به چاوشی، سازندگان فیلم “چ” و یکی دو فیلم دیگر هم از چاوشی خواسته بودند تا برای فیلمشان ترانه تیتراژ بخواند که او نهایتا فقط به “لامپ صد” چراغ سبز نشان داد. هواداران چاوشی منتظر بودند تا همزمان با اکران فیلم یا پس از آن، قطعه ” بید مجنون” را بشنوند، اما ظاهرا تهیه کننده فیلم ” لامپ صد” قصد دارد این قطعه را به شکل رسمی در قالب دی وی دی فیلم که در شبکه نمایش خانگی توزیع خواهد شد، منتشر کند.

و اما حاشیه

خواننده آلبوم «پاروی بی‌قایق» از سوء استفاده‌های گسترده از نام‌اش در یکی از شبکه‌های اجتماعی و اپلیکیشن‌های موبایل و همچنین پیگیری‌های قانونی‌اش از مجاری قانونی خبر داد.

چندی پیش ظاهراً فردی با ID قلابی و به نام این خواننده در اپلیکیشن «لاین» اقدام به سوء‌استفاده‌های گسترده کرده و همین باعث شده «محسن چاوشی» به صورت قانونی پیگیر این اتفاق باشد.

پرینت‌هایی از چت‌ها و گفتگوهای این فرد با مخاطبین چاوشی به دست وب‌مستر «چاوشی» رسیده و با علنی شدن این سوء‌استفاده‌ها، این خواننده از طریق مجاری قانونی پیگیر پرونده شده است. اما ظاهراً این سوءاستفاده‌ها به همین‌جا ختم نشده و به سوءاستفاده‌های مالی نیز کشیده شده و همین باعث شد «محسن چاوشی» رسماً وارد عمل شده و در این باره اظهارنظر کند.

چاوشی در این باره گفت: «من بارها در صفحات رسمی و شخصی‌ام اعلام کرده‌ام در شبکه مجازی «لاین» حضور ندارم و تمامی راه‌های اطلاع‌رسانی هنری من و همین‌طور صفحات شخصی‌ام به کرات اعلام شده است. لذا از همه مخاطبانم می‌خواهم فریب این افراد سودجو را نخورند و اخبار مربوط به من را از مجاری رسمی پیگیری کنند.»

این خواننده همچنین از پیگیری قانونی این موضوع خبر داد و گفت: «از طریق وکیل‌ام این موضوع گزارش شده و مقامات مسئول در حال پیگیری هستند تا هر چه زودتر این فرد شناسایی شود. ولی در هر حال امیدوارم این اطلاع‌رسانی بتواند باعث شود که دیگر کسی فریب این قبیل اتفاقات را نخورد.»

پیش از این بهرام رادان دچار چنین اتفاقی شده بود و یک نفر با نام او دست به کلاهبرداری اینترنتی زده بود...



گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع :musicema.com