آلبوم کدام خواننده ها در راه است؟
شهرام شکوهی ، محسن یگانه ، محمد رضا هدایتی و محمد علیزاده به زودی آلبوم هایشان را روانه بازار می کنند.

با فرارسیدن نوروز برخی از خوانندگان محبوب و شناخته شده کشور، مژده انتشار آلبوم های تازه خود را در سال نو به هوادارانشان دادند.


انتشار سومین آلبوم رسمی شهرام شکوهی

شهرام شکوهی از انتشار جدیدترین قطعات خود در قالب یک آلبوم موسیقی خبر داد و در‌این‌باره گفت: جدیدترین قطعات ساخته و اجرا شده توسط من در قالب یک آلبوم جدید موسیقی منتشر و در دسترس علاقه‌مندان به موسیقی قرار خواهد گرفت.
شکوهی که تاکنون دو آلبوم به صورت رسمی روانه بازارموسیقی کشور کرده است، افزود: هم‌اکنون مشغول کار بر روی آلبوم جدید خود هستم و قصد دارم هرچه سریع تر سومین آلبوم خود را به دست مخاطبان خود برسانم. این آلبوم دارای 10 قطعه موسیقی است و تا این لحظه مشخص نشده که کدام یک از هنرمندان عرصه موسیقی در کنار من دراین آلبوم همکاری خواهند داشت، اما آنچه مسلم است این است که هنرمندانی نظیر امیرحسین کاشانیان، میلاد ترابی و امیرحسین کاشانیان همکاران ثابت من هستند که در بخش آهنگسازی و تنظیم همکاری می کنند. در بخش ترانه نیز علی بحرینی، محمد کاظمی، امین بامشاد و مهلا سلیمانی به احتمال زیاد در البوم جدیدم حضور دارند.
شکوهی در پاسخ به اینکه این آلبوم هم اکنون در چه مرحله‌ای از تولید به سر می برد و چه تاریخی برای انتشار آن در نظر گرفته شده است، گفت: ترانه‌های این آلبوم در حال اخذ مجوز است و پس از اتمام آن سایر مجوز ها که دریافت شود قطعا البوم را به صورت رسمی منتشر می کند.


محسن یگانه با «نگاه» می آید

محسن یگانه خواننده محبوب سبک پاپ که به تازگی موفقیتی جهانی کسب کرده و نامش در لیست مشاهیر سالن نوکیا تئا‌تر ثبت شده، آلبوم جدید خود بزودی روانه بازار می‌کند.
یگانه به تازگی صاحب فرزندی به نام نگاه شده و به همین بهانه عنوان چهارمین اثر خود را هم "نگاه" گذاشته و آهنگی به همین اسم در آلبوم دارد. محسن یگانه همانند آلبوم‌های پیشین، کار شعر و ملودی هر ۱۲ قطعه را خودش انجام داده است. پازل باند، احسان حبیبی، اشکان آبرون، علی ثابت و خود یگانه تنظیم کنندگان این اثر هستند.
یکی از نکات قابل توجه این آلبوم قطعه‌ای است که یگانه در مایه دشتی ساخته و خوانده است. به گفته علی ثابت رهبر گروه، "نگاه" آلبوم خوبی شده و مخاطبان محسن یگانه را راضی خواهد کرد.

محمد علیزاده به قولش وفا می کند

محمد علیزاده که قول انتشار آلبوم جدیدش را در سال ۹۳ به طرفدارانش داده بود، امسال این آلبوم را وارد بازار موسیقی خواهد کرد. در این آلبوم ساخت ملودی‌ها بر عهده خود علیزاده بوده و ترانه‌ها از مهرزاد امیرخانی و سید محمد کاظمی است و تنظیم کنندگان این اثر نیز معین راهبر و میلاد ترابی هستند.
او درباره وقفه ایجاد شده در روند انتشار آلبوم گفت: نیمه اول سال حجم برنامه‌ها و کنسرت‌ها زیاد بود و همین موضوع باعث شد آن‌طور که باید فرصتی برای جمع‌آوری آلبوم جدید پیدا نکنم. از طرفی با شدت گرفتن بیماری مرتضی پاشایی و بعد از آن اتفاق تلخ، ساخت آلبوم را نیمه کاره‌‌ رها کردم.
این آلبوم هم در راستای کارهای پیشین این خواننده فضایی عاشقانه دارد. به گفتهٔ محمد علیزاده این عاشقانه‌ها با توجه به شرایط روحی او و سال سختی که پشت سر گذاشته، پخته‌تر و بالغ‌تر شده است.
او در پایان افزود: همیشه کار‌هایم را دلی اجرا می‌کنم. طبیعی است با این شرایط به وجود آمده، حس خودم در کار‌ها انعکاس بیشتری داشته باشد.

«عشق پنهانی» محمدرضا هدایتی منتشر می شود

محمدرضا هدایتی که به گفته خودش بعد از ۲۰ سال سابقه در بازیگری حدوداً چهار سال است به صورت جدی وارد عرصه موسیقی شده است، تاکنون دو آلبوم منتشر کرده که آلبوم دومش با اقبال عمومی خوبی مواجه شد. اکنون آلبوم جدید وی مراحل نهایی را طی می‌کند.
این بازیگر و خواننده در مورد تاخیر در انتشار اثر جدیدش گفت: دلیلی این تاخیر تغییر بعضی از قطعه‌های آلبوم و استفاده بیشتر از ساز زنده بوده است. هدایتی آلبوم جدیدش را "عشق پنهانی" نامگذاری کرده است.
او در مورد تاریخ انتشار این اثر اشاره کرد: اگر خدا بخواهد ین آلبوم را در سال ۹۴ به مخاطبان خودم ارائه خواهم کرد.
هدایتی مرداد سال گذشته برای اولین بار کنسرت بزرگ خود را در سالن نمایشگاه بین المللی برگزار کرد.


انتشار آلبوم تازه گروه «دارکوب» در اردیبهشت ماه

گروه موسیقی دارکوب به سرپرستی همایون نصیری چند سال است که به صورت جدی در زمینه موسیقی تلفیقی نواحی مختلف ایران و دیگر کشور‌ها فعالیت می‌کند.
این گروه آلبومی در مرحله اخذ مجوز دارند و آن را تا اواخر اردیبهشت ماه منتشر خواهند کرد. در این اثر که ۸ قطعه دارد، نوازندگان بنام موسیقی حضور دارند. دو قطعه جنوبی، دو قطعه بی‌کلام و مابقی که با صدای علی زندوکیلی هستند این اثر را تشکیل می‌دهند.
به گفته نصیری، تنظیم بر عهدهٔ اعضای دارکوب بوده و اشعاری از حافظ شیرازی، داوود غلامی، روزبه بمانی و همچنین شعر‌های محلی در این اثر استفاده شده است.
پیش از زند وکیلی ، مهران مدیری و حامد بهداد در این گروه به عنوان خواننده حضور داشتند که به خاطر مشغله کاری این دو هنرمند همکاری در این آلبوم میسر نشد. دارکوب اخیرا قطعه‌ای با نام "ترش‌رو" را با صدای علی زندوکیلی به عنوان پیش درآمد منتشر کرد.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : honaronline.ir