سیروان بعد از 12سال به نمایشگاه کتاب می رود!
سیروان خسروی خواننده و آهنگساز پاپ گفت: 12 سال است که به نمایشگاه کتاب تهران نرفته‌ام و امسال بعد از یک مدت طولانی در نمایشگاه کتاب حضور پیدا خواهم کرد.

سیروان خسروی با اشاره پایین بودن سرانه مطالعه در کشور گفت: متاسفانه سرانه مطالعه در کشور بسیار کم است و باید برای این موضوع چاره‌ای اندیشید زیرا این موضوع در بلند مدت مشکل ساز خواهد شد.

خواننده آلبوم «جاده رویاها» در توضیح نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اظهار کرد: بدون شک برگزاری نمایشگاه کتاب تهران اتفاق بزرگی است زیرا برای مدتی موضوع کتاب به موضوع اول رسانه ها تبدیل می‌شود. به نظرم اطلاع رسانی باید از ماه‌ها قبل به شکل فراگیری انجام شود تا جامعه آماده این رویداد بزرگ باشد.

وی ادامه داد: حدود 12 سال است که به دلایل مختلف در نمایشگاه کتاب تهران حضور پیدا نکرده‌ام اما برای نمایشگاه امسال برنامه‌ریزی می‌کنم و امیدوارم در  این دوره از نمایشگاه کتاب حضور داشته باشم.

خسروی در بخش پایانی صحبت‌هایش با اشاره به میزان مطالعه روزانه خود گفت: برای به روز بودن در موسیقی نیاز به مطالعه است به همین دلیل میزان مطالعه بالایی دارم اما این مطالعه بیشتر از سایت‌های مرجع موسیقی است و کمتر کتاب می‌خوانم.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تاریخ 16 تا 26 اردیبهشت ماه 1394 در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : ستاد خبری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران