ماجرای جنیفر لوپز و انریکه در جوایز موزیک بیلبورد لاتین
ماجرای رومئو سانتوس و انریکه ایگلسیاس در مراسم موزیک لاتین .

جوایز موسیقی بیلبورد ( Billboard Music Award) مراسمی است که در آمریکا و توسط مجلهٔ بیلبورد از سال ۱۹۹۰ هر ساله برگزار می‌شود و به برترین هنرمندان جداول موسیقی بیلبورد جایزه می‌دهد.

جنت جکسون و مایکل جکسون به ترتیب با دریافت ۳۳ و ۳۱ جایزه، بیشترین برندگان تاریخ تأسیس این مراسم هستند.


رومئو سانتوس هنگام دریافت جایزهرومئو سانتوس هنگام دریافت جایزه

رومئو سانتوس (romeo santos) و انریکه ایگلسیاس (Enrique Iglesias) جوایز موزیک لاتین سال2015 ( Billboard Latin Music Awards) را جارو کردند، اما ممکن است جنیفر لوپز همه آنها را با شوی ویژه خود بدزدد.


جمعی از خوانندگان در مراسم جوایز موزیک بیلبورد لاتین 2015جمعی از خوانندگان در مراسم جوایز موزیک بیلبورد لاتین 2015



رومئو سانتوس، خواننده امریکایی که به عنوان "پادشاه بوشاتا" (Bachata: یک سبک لاتین ازموسیقی) شناخته می شود، چهارشنبه شب در مراسم موزیک لاتین 10 جایزه برد که از میان آنها میتوان به جایزه هنرمند تک خوان سال اشاره کرد، این در حالی است که هنرمند اسپانیایی انریکه ایگلسیاس 9 جایزه برده و بهترین خواننده پاپ سال شناخته شده است. اما با این حال جایزه بهترین اجرای پر هیجان به جنیفر لوپز رسید  که "ادای احترام به سلنا"(یکی از مشهور ترین  خوانندگان آمریکای لاتین Selena)  را اجرا کرده بود؛ ترانه ای که پیشتر توسط خواننده جوان مکزیکی که درسال 1995 کشته شد، اجرا شده بود.

"جی بالوین J.Balvin" ، هنرمند رگه تون (Reggaeton: یک سبک لاتین از موسیقی) ، نیز توانست سه جایزه به دست آورد که شامل بهترین هنرمند سال می شود.


انریکه ایگلیسیاس در مراسم جوایز موزیک بیلبورد لاتین 2015انریکه ایگلیسیاس در مراسم جوایز موزیک بیلبورد لاتین 2015


دیگر جوایز سانتوس برترین آلبوم لاتین سال و آلبوم گرمسیری با عنوان "فرمولا، نسخه 2"، است که هواداران استقبال شدیدی از آن نشان داده اند. مارک آنتونی که در تهیه ترانه و ویدئوی "یو تامبین" حضور داشته است ، می گوید: «من این فرصت را داشتم که کارم را با مردی که بسیار تحسینش می کنم، ضبط کنم. متشکرم که من به سایرین ترجیح داده شدم». او که کارش را با یک شوی سه ساعته شروع کرد، ادامه داد: «همچنین دوست دارم از دی جی ها که موسیقی ما را تنظیم کردند نیز تشکر کنم».    

جنیفر لوپز در مراسم جوایز موزیک بیلبورد لاتین 2015
ایگلسیاس نیز که از بزرگترین برندگان گرمی لاتین در نوامبر سال گذشته بود، از هوادارانش تشکر کرد، هوادارانی که به مدت 41 هفته او را در صدر جدول محبوب ها قرار دادند.

وی هنگام دریافت جایزه گفت: «من می خواهم از همه هوادارانم تشکر کنم. تشکر برای تمام حمایت های شان که طی این 19 سال از من دریغ نداشته اند. و همچنین از هنرمندانی که با من همکاری کرده اند». از جوایز اخیر او باید به بهترین آلبوم پاپ لاتین سال اشاره کرد.


282f04ee00000578-3063566-image-m-110_1430445559631.jpg

انریکه ایگلیسیاس در مراسم جوایز موزیک بیلبورد لاتین 2015


آنتونی ( Anthony) مراسم را به همراه " Gente de Zona "  و  "لا گُزادرا La Gozadera" شروع کرد که در آن رقصنده ها با لباس ها و پرچم های کشورهای حاضر در مراسم، به اجرا می پرداختند. در ادامه نیز کارهای دیگر توسط "خوانس" و "کارلوس سانتانا Carlos Santana" ، "کارلوس ویوز" و "دابی یانکی" اجرا شد که به اندازه اجرای لوپز خوب بود.


تهیه و ترجمه : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ