کنسرت بابک جهانبخش با تولد پدرش همزمان شد!
کنسرت بابک جهانبخش روز سه شنبه 19 خرداد برگزار شد و مهمترین نکته ی این مراسم همزمانی با تولد پدر جهانبخش بود.

شامگاه سه شنبه 19 خرداد سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران میزبان هواداران خواننده ای بود که آمده بودند تا بار دیگر هم صدایی با خواننده محبوبشان را تجربه کنند، خواننده ای که قول کنسرتی متفاوت را به هوادارانش داده بود.

کنسرت با تاخیری 45 دقیقه ای آغاز شد و بابک جهانبخش با اجرای آهنگ «صدای عشق» وارد استیج سالن شد، پس از اتمام قطعه در ابتدا این خواننده گفت: «شاید باورتان نشود اما من نزدیک به  45 دقیقه است که پشت استیج ایستاده بودم و نمی دانم دلیل تاخیر چیست، اما از شما بابت این تاخیر پوزش می خواهم، می خواهم قطعه ای را اجرا کنم که یادآور خاطرات خوبی برای من و شما است».سپس قطعه اکسیژن با انرژی هرچه بیشتر این خواننده و گروه نوازندگانش اجرا شد.

-با گفتن جمله «امیدوارم زندگیتان هیچ گاه روی مدار بی قراری نباشد» قطعه مدار بی قرای اجرا شد و همچنین در مانیتورهای نمایشگاه تیزر تصویری این قطعه پخش شد که جلوه خوبی به این اجرا داده بود.

- پس از این قطعه جهانبخش به سراغ قطعات قدیمی خود رفت و خاطره بازی با هواداران خود پرداخت که برای این هدف ریمیکسی از قطعات قدیمی آماده شده بود که با استقبال خوبی از جانب حاضرین در سالن روبه رو شد.

- قطعاتی از آلبوم های «من و بارون»، «اکسیژن» و «مدار بی قراری» سایر آهنگ های اجرا شده در این کنسرت را تشکیل داده بود.

_  «مهران عباسی» که به تازگی  ریمیکس قطعه «دریا» را برای بابک جهابنخش آماده کرده بود در بخش جدیدی که این خواننده قول آن را به هواداران خود داده بود به روی صحنه آمد و با دستگاه های مختص خود به اجرای این آهنگ پرداخت که به شدت مورد توجه هواداران این خواننده قرار گرفت.



بابک جهانبخش و پدرش

بابک جهانبخش و پدرش



حاشیه
_ استیج این خواننده با شکل و شمایل جدیدی برای این کنسرت آماده شده بود که دکور قابل توجهی داشت.

_ بعد از اجرای قطعه «من و بارون» جهانبخش گفت: از این قطعه یک خاطره خوب و یک خاطره بد دارم، خاطره خوبم مربوط به اجرای این قطعه با «رضا صادقی» عزیز است و خاطره بد هم مربوط به کنسرت دبی می باشد که به همراه «مرتضی پاشایی» نازنین این قطعه را اجرا کردیم، امیدوارم روحش شاد باشد»، در حین سخنان جهانبخش تصاویری از مرتضی پاشایی در نمایشگر سالن پخش که فضای احساسی را در سالن ایجاد کرد.

_ جهانبخش ضمن تشکر از عوامل برگزاری کنسرت از «آیدین سیمایی» که یکی از عوامل شرکت اکسیر نوین بود تشکر ویژه ای کرد که به رغم فوت برادرش به انجام کارهای مربوط به کنسرت او پرداخته بود.

_ این کنسرت نیز با حضور ستاره های مختلفی برگزار شد، «شراره فر نژاد» از اعضای گروه آریان، «سامان جلیلی»، «رضا قدیریان» مجری برنامه ساعت25، «مهران فرشباف»، «ناصر زینعلی»، «امیرعباس حسن زاده»، «حسن گوهری»، «محمد کاظمی» و ... میهمانان این اجرا بود.

_ جهانبخش در حین معرفی «امیرعباس حسن زاده»و «حسن گوهری» این نکته را عنوان کرد که به زودی قطعاتی را با همکاری این هنرمندان منتشر خواهد کرد.

_ جهانبخش ضمن تشکر از پدرش که در تمام مراحل زندگی پشتیبان او بوده از مردم درخواست کرد که به مناسبت تولد پدرش او را تشویق کنند.

_ گروه این خواننده متشکر از نوازندگان مطرحی چون «بابک ریاحی پور»، «رضا تاجبخش»، «انوشیروان تقوی»، «بهنام حکیم»، «مسعود همایونی»، «مهران فرشباف»، «ایلیار خسروی» و .. بود که در تمامی طول این اجرا به خوبی با نوازندگی خوب خود به اجرای هرچه بهتر بابک جهانبخش کمک شایانی کردند.

_ این کنسرت به همت موسسه فرهنگی تبلیغاتی «اکسیر نوین» به مدیریت «محمدرضا خانزاده» برگزار شد.


تهیه و تدوین : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ / نیما باقری