حس و حال روزبه نعمت اللهی و خواندن در ورزشگاه
روزبه نعمت اللهی گفت: حس و حال کنسرت 12 هزار نفری که مخاطب کاملا متفاوتی داشت برایم بسیار جالب بود زیرا مردم صرفا برای شنیدن کنسرت نیامده بودند.

کنسرت متفاوت روزبه نعمت اللهی در ورزشگاه آزادی

روزبه نعمت اللهی خواننده پاپ، یکی از آنهایی بود که در طول برگزاری مسابقات والیبال به سالن 12 هزار نفری آزادی رفت و برای هواداران حاضر در سالن خواند.

او از این تجربه می گوید. روزبه که خودش این روزها مدام می گوید در تلویزیون ممنوع الفعالیت شده و آهنگ هایش را پخش نمی کنند در حالی که به تازگی در این باره مصاحبه کرده بود، این بار واکنش تندی به سوال ما دارد!

شما جمعه شب به عنوان خواننده مهمان در ورزشگاه آزادی حضور داشتید؛ حس و حال خواندن در استادیوم 12 هزار نفری و قبل از بازی ایران و لهستان چطور بود؟

- اصولا چون من را به عنوان خواننده حماسی و ملی، میهنی می شناسند، اجرای قطعات این چنینی مثل قطعه ایران در چنین فضایی که مردم هم خیلی با شور و هیجان استقبال و همراهی می کردند، خیلی عالی بود و من بعد از اینکه قطعه را یک بار اجرا کردم، به خاطر شور و شوقی که در سالن بود یک بار دیگر هم بدون موسیقی و با همراهی مردم آن را اجرا کردم.

البته می دانم خیلی از خواننده ها به خاطر عشقی که به ورزشکارها و تیم ملی و مردم و پرچم کشور دارند، بدون هیچ چشم داشتی در این سالن اجرا داشته اند. از این چند بازی که در ورزشگاه آزادی برگزار شد، یک شب من بودم و شب های دیگر دوستان دیگر رفته بودند و اجرا کرده بودند.

قطعا تجربه متفاوتی بوده، فکر می کنم حس و حال یک کنسرت 12 هزار نفری را داشته.

- بله، حس و حال کنسرت 12 هزار نفری که مخاطب کاملا متفاوتی داشت چون شاید 10 درصد مخاطبی که به سالن 12 هزار نفری می آید، مخاطب کنسرت باشد یا شاید فقط افرادی که در جایگاه ویژه می نشینند گاهی در کنسرت ها شرکت کنند ولی آن عشقی که این مردم ساده برای تشویق ملی پوش هایی که قرار بود برایشان افتخار جدیدی بیاورند داشتند، خیلی خوب بود.

حتما شور و هیجان تماشاگران به خاطر بازی زیاد بوده.

- کلا در ورزشگاه ها شور و هیجان زیاد است چون یک سری لیدر هستند که این جمع را هدایت می کنند. البته ماجرای اجرا در استادیوم با کنسرت متفاوت است چون مثلا در کنسرت مردم با آهنگ های شما خاطره دارند و خواننده را همراهی می کنند و هدف فقط شنیدن و دیدن کنسرت است ولی در ورزشگاه هدف تماشاگران این است که انرژی مشترک و شور و هیجان را به تیم یا ورزشکار محبوب شان منتقل کنند و اگر بخواهم جور دیگری بگویم، این افراد با عشق به ورزشگاه می آیند که پیروزی تیم شان را ببینند؛ بنابراین این حس و فضا کاملا متفاوت است.

من بارها قطعه های مختلف و مخصوصا قطعه ایرانم را در ورزشگاه آزادی و حتی استادیوم 100 هزار نفری اجرا کرده ام و این تجربه را دارم و می دانم که فضا و شور و هیجان کاملا متفاوت است. در حقیقت شور و هیجانی که در استادیوم وجود دارد از عرق مردم به تیم ملی و ورزشکار و پرچم کشورشان می آید.

خبرهایی در مورد ممنوع الکار شدن شما...

- اگر می خواهید در مورد ممنوع الکار شدن بپرسید به سوالات در این مورد جواب نمی دهم. یک مشکلی پیش آمده و به زودی هم رفع خواهد شد.

حرف آخر.

- امیدوارم که در کشورم اتفاقات خوبی مخصوصا در مورد هنر رخ بدهد.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : هفته نامه تماشاگران امروز