واکنش محسن یگانه به حادثه منا در کنسرت
جمعه دهم مهر سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی میزبان محسن یگانه و هواداران وی بود.

ابراز همدردی محسن یگانه برای هادی نوروزی و فاجعه منا

ابتدای این مراسم تک‌تک هواداران با شور و اشتیاق وارد سالن شدند تا با خواننده محبوب خود دیدار کنند و با ورود محسن یگانه حضار سالن یکپارچه وی را تشویق کردند.

یگانه زمانی که قطعه «سکوت» را اجرا و هواداران را با خود هم نوا کرده بود، مشکل صدا باعث توقف دقایقی در اجرای او شد و همین موضوع چند بار در طول اجرا تکرار و باعث مکث در اجرای برخی قطعات می‌شد.

یگانه زمانی که قطعه «خاطره‌بازی» را اجرا می‌کرد گفت: می‌دانم که مشکل و توقف در اجرا کمی از انرژی شما را گرفته به همین دلیل قطعه «هوایی شده» را برای بازگشت انرژی‌تان می‌خوانم و به یکباره صدای فریاد هواداران تمام سالن را پر کرد.

سپس قطعه «آدم‌ها» از آلبوم «رگ خواب» را فریاد زد و به درخواست حضار قطعه «درکم کن» را که برای بخش پایانی اجرا انتخاب کرده بود را با هواداران مرور کرد و شور و هیجان بی‌اندازه‌ای به افراد داخل سالن منتقل شد.

محسن یگانه برای لحظاتی در گفتگو با هواداران عنوان کرد: امیدوارم اعتبار ایرانی‌ها این روزها بیشتر شود تا اتفاقاتی مانند حادثه منا چنین ناراحتی‌هایی برای مردم به وجود نیاورد. قصد ناراحتی شما را نداشتم اما این اتفاق چیزی نبود که بتوان به راحتی از آن گذر کرد و در نهایت به خاطر پرسپولیسی بودنم از دست دادن کاپیتان با اخلاق هادی نوروزی را تسلیت می‌گویم.

پس از آن قطعه «خیابان‌ها» را که ریتمی آرام دلنشین داشت را اجرا کرد و قطعه «دوست دارم» را برای تغییر فضای پیش آمده و تزریق انرژی به حضار انتخاب کرد و گفت: علی‌رغم انتقاد به تهیه چنین قطعاتی به من می‌گویم که معتقدم این قطعات برای کنسرت مناسب است سپس قطعه «بیت آخر»، «نشکن دلمو» را اجرا کرد و نکته جالب فراموشی ابیات برخی ترانه‌های قدیمی مانند تیتراژ برنامه ماه عسل بود که دلیلش را با خنده سخت‌ بودن بچه‌داری عنوان کرد.

و در نهایت پس از پخش ریمیکسی از قطعات ریتمیک قطعه «درکم کن» را اجرا کرد تا هواداران با انرژی سالن را ترک کنند.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : yjc.ir