سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر:کنسرت ارکستر فیلارمونیک کردستان برگزار شد
ارکستر فیلارمونیک کردستان به رهبری مهدی احمدی در قالب سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر به اجرای برنامه پرداخت. 

ارکستر فیلارمونیک کردستان به رهبری مهدی احمدی


این کنسرت شامل دو بخش بود و فرید رحیمی و هوشنگ شگرف خواننده این دو بخش بودند. در ابتدای بخش اول "بهار موومان اول (ویوالدی)"، "زمستان موومان دوم (ویوالدی)" برای مخاطبان اجرا شد.

سپس قطعات "کوریولان (بتهوون)"، "کنسرتو برای کر (راخمانینف)، "گارونا (کومیتاس)"، "والس شماره 2 (شوستا کوویچ)" و "لاست دی (حمیدرضا اردلان)" توسط این ارکستر اجرا گردید.

بخش دوم این کنسرت به اجرای قطعات کردی "فولکلور" اختصاص داشت. در ابتدا قطعات "دوری ئازیز" و "شای گولان" برای مخاطبان اجرا شد. همچنین در ادامه قطعه "کابوکی" اجرا شد و آخرین قطعه این کنسرت "ئاخ لیل" بود که مخاطبان با اجرای این قطعه به تشویق اعضای گروه پرداختند.

ارکستر فیلارمونیک کردستان به رهبری مهدی احمدی و کنسرت مایستر ارسلان کامکار به روی صحنه رفت.

در پنجمین روز برگزاری سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر ارکستر فیلارمونیک کردستان در تالار رودکی، کنسرت سیر(مسعود شعاری و ارکستر سمفونیک تهران)، رافائل میناسکانیان در تالار وحدت، گروه های دگردیس، بمرانی و شهریار مسرور در فرهنگسرای ارسباران و پرواز همای در سالن نمایشگاه بین المللی بروی صحنه رفتند.  همچنین کنسرت شجاعت خان از هندوستان و گروه تندر که قرار بود در سالن های برج میلاد و فرهنگسرای ارسباران به اجرای برنامه بپردازند لغو گردید.

 

img_4251.JPG

img_4252.JPG

img_4254.JPG

img_4258.JPG

img_4263.JPG

img_4264.JPG

img_4265.JPG

img_4266.JPG

img_4267.JPG

img_4281.JPG

img_4278.JPG

img_4323.JPG

img_4287.JPG

img_4335.JPG

img_4338.JPG

img_4364.JPG

 


عکس:امیر فرزانه


تهیه و تدوین:گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
اختصاصی سیمرغ