جاستین بیبر به همراه برادرش به مراسم گرمی آمد +عکس
جاستین بیبر برای نشان دادن عشق اش به برادرش، گونه اش را می بوسد اما گویا جکسون علاقه چندانی به این کار نشان نمی دهد.

جاستین بیبر در مراسم گرمی 2016

از آنجا که سلنا گومز، به همراه تیلور سوئیفت به روی فرش قرمز قدم گذاشت، جاستین بیبر هم برای این که تنها نباشد، دست برادر کوچک اش را گرفت و با او در مراسم گرمی حاضر شد. به نظر می رسد برادر کوچک او، جکسون، که تنها 6 سال دارد، حق جاستین را در زیبایی خورده است.

782771_611.jpg

جکسون بیبر برخلاف برادرش لباس پوشیده است. جاستین بیبر کتی سفید رنگ با پیراهن مشکل به تن کرده در حالی که برادر او پیراهنی سفید به همراه کتی مشکی پوشیده است.علارغم سن کم جکسون، به نظر می آید که او خیلی حرفه ای و با اعتماد به نفس بر فرش قرمز قدم گذاشته است. او در مقابل دوربین خبرنگاران، دست های کوچک اش را روی سینه جمع کرده و با لبخندی به دوربین زل زده است. جاستین بیبر برای نشان دادن عشق اش به او، گونه اش را می بوسد اما گویا جکسون علاقه چندانی به این کار نشان نمی دهد.

782772_772.jpg 

از عکسهایی که جاستین بیبر منتشر می کند، پیداست که این دو برادر رابطه خوبی با یکدیگر دارند.جاستین در پستی که در توییتر منتشر کرده است، زیر عکس برادرش نوشته: «من تو را بیش از هر چیز دیگری در این دنیا دوست دارم، جکسون!».

در سال 2011 جاستین بیبر نامزد دو جایزه گرمی اوارد برای بهترین هنرمند تازه کار و بهترین آلبوم پاپ شد. اما موفق نشد هیچ کدام از آن جوایز را دریافت کند. 

گردآوری:گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع:bartarinha.ir