بازیگر معروف کشورمان نیز خواننده شد!! + عکس مراسم رونمایی از آلبوم
 آلبوم «عکس زمستونی تهران» به خوانندگی کامران تفتی ظهر دیروز با حضور برخی از چهره‌های هنری رونمایی شد.

آلبوم جدید به خوانندگی کامران تفتی

مراسم رونمایی از آلبوم عکس زمستونی تهران با  حضور جمعی از چهره‌های عرصه موسیقی و سینما برگزار شد.
آلبوم عکس زمستونی تهران را کامران تفتی خوانده و از روز گذشته در بازار موسیقی کشور عرضه شده است.

در ابتدای مراسم رونمایی به گرفتن‌های عکس یادگاری سپری شد و پس از آن معرفی آن با حضور  عوامل آلبوم یعنی کامران تفتی، میثم یوسفی مدیر هنری، آیدا مصباحی تهیه کننده، بهنام جلیلیان طراح موسیقی و علی اوجی برگزار شد.

در این نشست آیدا مصباحی تهیه کننده آلبوم عکس زمستونی تهران گفت: ما این آلبوم را تهیه کردیم تا خودمان بشنویم و حالمان خوب شود. پیش از اینها با متدهای ترانه‌های میثم قیاسی و میثم یوسفی آشنا بودم. برخی از این ترانه‌ها را قرار بودند خوانندگانی معروف بخوانند اما با اسرار من این ترانه‌ها را برای صدای کامران تفتی در نظر گرفتیم.
پیش از این نیز با ویژگی‌های صدای کامران تفتی آشنا بودم و می‌دانستم صدای خوبی دارد.

 

آیدا مصباحی و کامران تفتی

آیدا مصباحی و کامران تفتی

 

در ادامه این نشست کامران تفتی گفت: آنچه به اسم عکس زمستونی تهران منتشر شده و مخاطبان می‌شنوند بخش زیادی از آن را مدیون شخصیتهای دیگری جز من هستیم. در خواندن آوازهای این آلبوم سعی کردم کاراکتری متفاوت نسبت به بازیگریام داشته باشم و در اینجا تنها به عنوان یک خواننده کارم را انجام دهم.

وی ادامه داد: اگر باهوشی آیدا مصباحی همکاری‌های میثم یوسفی و درایت بهنام جلیلیان نبود این البوم وجود نداشت. به طور حتم مارکت موسیقی امروز ما از فضای آلبوم عکس زمستونی تهران متفاوت است و آنچه در این آلبوم شنیده می‌شود سعی شده تا اندیشه‌ای در دل خود داشته باشد.

این بازیگر سینما و تئاتر و تلویزیون در بخش دیگری از سخنانش به سابقه‌اش در عرصه موسیقی اشاره کرد و گفت: ساز در خانواده ما همیشه بوده و به واسطه تربیت تئاتری‌ام را سولفژ و صداسازی آشنایی داشته‌ام. گیتار و پیانو را به طور حرفه‌ای می‌نوازم و با نوازندگی چند ساز دیگر هم آشنایی دارم. سعی کردیم قدمم را در عرصه موسیقی درست بردارم.

 

علی اوجی و آیدا مصباحی و کامران تفتی

علی اوجی و آیدا مصباحی و کامران تفتی

 

دربخش دیگری از این مراسم میثم یوسفی مدیر هنری این اثر گفت: آلبوم عکس زمستونی تهران مخاطب را جدی فرض می‌کند و سعی می‌کند مخاطب را یک پله با خود بالا  بکشاند. ما در این اثر سعی کردیم پیرو مخاطب نباشیم تا اندیشه‌ای را به مخاطبان ارائه و آنها را با خود همراه کنیم.


بهنام جلیلیان آهنگساز این اثر گفت: کامران تفتی در خوانندگی بسیار حس خوبی دارد. ما  فضای هر قطعه را به کامران معرفی می‌کردیم و او قطعه را می‌خواند.
جلیلیان در باره حضور چهره‌ های مشهور در عرصه موسیقی گفت: با این مقوله به چهره‌های معروف نمی‌توانند در عرصه موسیقی موفق باشند مخالفم. نمونه‌های خارجی مانند دین‌مارتین توانستند در عرصه موسیقی موفق باشند. همچنین پدر انریکه که از موزیسین های معروف دوران خودش بود روزگاری دروازه بان تیم رئال مادرید در دوره اوج این تیم بود. پدر انریکه در زمان فوتبالیست‌بودنش دچار مصدومیت می‌شود و دیگر نمی‌تواند فوتبال بازی کند. به همین دلیل به موسیقی روی می‌آورد و درکارش هم موفق می‌شود.


علی اوجی که در این نشست به عنوان مجری حضور داشت در بخشی از صحبت‌هایش گفت: عواملی که در این آلبوم همکاری داشتند در نوع خودشان یک اتفاق محسوب می‌شوند و در آینده از آنها بیشتر خواهیم شنید.
اوجی درباره حضور کامران تفتی در عرصه خوانندگی گفت: مسیر کامران تفتی در عرصه موسیقی دشوار است چرا که آلبوم اولش را با قدرت خوانده و کار خوبی است و اگر گامهای بعدی را به درستی برندارد به شدت سقوط می‌کند.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : tasnimnews.com/musicema.com