کنسرت مشترک بنیامین بهادری, محمد علیزاده, شهرام شکوهی و محمد اصفهانی
بنیامین بهادری، محمد علیزاده، محمد اصفهانی و شهرام شکوهی کنسرت مشترکی را در خارج از کشور برگزار خواهند کرد.

کنسرت بنیامین بهادری محمد علیزاده و...

بنیامین بهادری، محمد علیزاده، محمد اصفهانی و شهرام شکوهی خوانندگان  کشورمان به همراه رضا نوری به عنوان برنامه‌گذار، قرار است تور کنسرت ایرانی را در شهر اوبرهاوزن آلمان و استکهلم سوئد برگزار کنند که در خصوص چگونگی این اجرا به گفتگو با آن‌ها نشسته‌ایم:


* ایده این کنسرت از کجا آمد؟

رضا نوری در خصوص چگونگی این اجرا عنوان کرد: ایده این کار به ١٢ سال پیش برمی‌گردد که من در هامبورگ زندگی می‌کردم. در آن زمان با گروه آریان برای اجرا در آن کشور حضور داشتیم اما متاسفانه این اجرا با زلزله بم در کشورمان مصادف شد. با انرژی و تجربه خوبی که از این برنامه نصیبم شد، تصمیم گرفتم به این سیستم وارد شوم.

وی ادامه داد: کنسرت‌های ایران در اروپا افت کرده بود. پس تصمیم گرفتم که این کار را با همه دوستانی که در گذشته کار کرده‌ام، ادامه دهم. اما با وجود خوب بودن برنامه از بازخوردهایشان راضی نبودم. به همین دلیل تصمیم گرفتم که با این چهار خواننده که از سبک‌های مختلف موسیقی هستند، در میعادگاه ایرانیان در آلمان و سوئد به اجرای این کنسرت بپردازیم.


*حضور ١٤ نوازنده در این برنامه

بنیامین بهادری درباره چگونگی اجرای این کنسرت‌ها گفت: این برنامه در ٢٤ و ٢٥ اردیبهشت ماه در آلمان و سوئد با حضور محمدعلیزاده، محمد اصفهانی، شهرام شکوهی و گروه نوازنده‌ها اجرا خواهد شد.

بنیامین ادامه داد: امیدوارم شب خیلی خوبی را در کنار هموطنان خارج از کشور خود داشته باشیم و این اتفاق و بازتاب‌های آن فرصتی برای بهتر شدن همه کارها در این زمینه باشد.


* بیشترین ضعف ما گروهی کار نکردن است

محمد علیزاده هم درباره کار گروهی این کنسرت اظهار داشت: چون کار به صورت تیمی انجام می‌شود، حس می‌کنم که کار بزرگی است. متاسفانه بیشترین ضعف ما کار نکردن گروهی بوده که امیدوارم از این پس این فرهنگ در بخش موسیقی بیشتر اتفاق بیفتد.
 
وی در ادامه عنوان کرد: تلاش من و دوستان دیگر این است که این برنامه شروعی برای کارهای این چنینی باشد و این برنامه را در ایران انجام دهیم تا به پیکره موسیقی هم کمک شود. به دلیل اینکه باعث می شود سلایق مختلف در یک مکان جمع شوند و با هم ارتباط برقرار کنند و فکر می‌کنم اتفاقات خوبی در راه باشد.


* تلاش ما برای اجرای یک برنامه متفاوت

شهرام شکوهی در خصوص پیشنهاد همکاری در این کنسرت عنوان کرد: طرح این تور کنسرت ٧ ماهی است که مطرح شده و رضا نوری به عنوان برنامه‌گذار این کنسرت در حال برنامه‌ریزی‌ است. برای اولین بار است که هنرمندان داخل کشور به صورت گروهی با هم کار می کنند. پس با توجه به اینکه این برنامه ها را در گذشته نداشته‌ایم، امیدوارم که در آینده شاهد برنامه‌های این چنینی باشیم.

این خواننده درباره اجرای این کنسرت عنوان کرد: در بحث اجرا یکسری قوانین و چهارچوب‌هایی از لحاظ قوانین ارشاد وجود دارد که باید رعایت کنیم. ما و دیگر دوستان تلاش می‌کنیم، بهترین اجرا را داشته باشیم تا حضار برنامه متفاوتی را ببینند.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : yjc.ir