آلبوم امیر بی گزند محسن چاوشی منتشر شد +صحبت های چاوشی درباره این آلبوم
آلبوم جدید محسن چاوشی با نام امیر بی گزند از صبح امروز در سراسر کشور منتشر شد.

آلبوم امیر بی گزند محسن چاوشی

هشتمین آلبوم محسن چاوشی خواننده موسیقی پاپ کشورمان سرانجام از امروز دوشنبه ۱۷ خرداد ماه در سراسر ایران منتشر و توزیع شد.

محسن چاوشی که پیش از این آلبوم‌های «یه شاخه نیلوفر»، «ژاکت»، «حریص»، «سنتوری»، «پرچم سفید»، «من خود آن سیزده‌ام» و «پاروی بی قایق» را منتشر کرده هشتمین آلبوم مستقل خود را از صبح امروز به تهیه کنندگی سیدهادی حسینی روانه بازار موسیقی کشور کرد.

آلبوم «امیر بی گزند» جدیدترین اثر این خواننده است که در آن از اشعار بزرگان حوزه شعر و ادب پارسی از قبیل  مولانا و سعدی استفاده شده است و در کنار شعرهای این بزرگان، ترانه‌هایی از حسین صفا، علی‌اکبر یاغی‌تبار و پدرام پاریزی نیز با صدای محسن چاوشی به گوش می‌رسد. این در حالی است که تمامی ملودی های آلبوم جدید چاوشی از ساخته های خود این هنرمند است و بهروز صفاریان، کوشان حداد، فرشاد حسامی، عادل روحنواز و بابک نقوی نیز به همراه محسن چاوشی تنظیم قطعات آلبوم «امیر بی گزند» را بر عهده داشته‌اند.

بهروز صفاریان به عنوان مدیر هنری این آلبوم معرفی شده است و مهدی معزی نیز مدیر اجرایی آلبوم «امیر بی‌گزند» است. ضمن اینکه چاوشی در کاور آلبومش از چهرهایی چون مسعود دهقان، محمد امامی، حمید فرخ‌نژاد، بهادر شمس، علی اسدزاده، زانکو چاوشی و همسرش تقدیر و تشکر کرده است.

همچنین سینا سرلک در قطعه «پریشان» با چاوشی همخوانی کرده است تا دوستداران این خواننده پس از تجربه موفق «کجایی» بار دیگر شاهد همکاری این دو هنرمند باشند. عادل روحنواز و احسان نی زن نیز از جمله نوازنده هایی هستند که در این آلبوم ساز زده اند. البته سید هادری حسینی و حمیدرضا عارف تهیه کنندگان آلبوم «امیر بی گزند» هستند و شرکت تصویرگستر پاسارگاد نیز وظیفه پخش و تکثیر این آلبوم را بر عهده دارد.

محسن چاوشی در روز انتشار آلبومش، درباره جدیدترین اثر خود «امیر بی گزند» و جهان بینی این روزهایش گفت: امير بی‌گزند در واقع برآمده از خَلَجان‌های روحی آدم‌هاست. آدمی كه می‌تواند من باشد يا هر كس ديگری. حالی كه هر لحظه به شكلی به آدم عارض می‌شود. از سرخوشی تا اندوه، از قبض تا بسط. به سامان رسیدن اين حال‌ها در قالب يک آلبوم واقعا كار دشواری بود كه بی همكاری و همفكری به ثمر نمی‌رسيد.

چاوشی در ادامه افزود: من هم به نوبه خودم سعی كردم هر چه در توان دارم و تا اين لحظه یاد گرفته‌ام را به حال و هوا و البته منطق اين آلبوم اضافه كنم. هر اثر هنری از یک لحظه حال و ذوق به وجود می‌آید اما اين حال و ذوق صرفا كافى نيست. سعی كردم به اندازه خودم چيزی كه خواندم و در طول این دوسال با آن زندگی كردم را بفهمم و اميدوارم توانسته باشم اين موضوع را در «امير بی‌گزند» با ديگرانی كه می شنوند شريک شوم. امیدوارم مورد رضایت صاحب این حال و البته گوش و هوش مردم هم قرار بگیرد.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : mehrnews.com