رکورد شکنی حیرت انگیز آلبوم محسن چاوشی
آلبوم امیر بی گزند 10 روزی است که منتشر شده است و در همین مدت توانسته است رکوردهای جالبی را به نام محسن چاوشی ثبت کند!

آمار فروش آلبوم محسن چاوشی

هفته گذشته «امیر بی‌گزند» آخرین آلبوم محسن چاوشی پس از چند هفته انتظار و تاخیر به صورت رسمی وارد بازار شد و با استقبال گسترده مخاطبان موسیقی، رکورد های جالبی درزمینه فروش آثار موسیقایی مجاز ثبت کرد.

پخش آلبوم «امیر بی‌گزند» با کمپین «موسیقی را غیرقانونی دانلود نکنیم» همراه شد و شاید بر اثر همین اتفاق بود که رکوردهای فروش بسیاری به خصوص در فضای مجازی برای این آلبوم به وجود آمد. با همکاری محسن چاوشی و ناشر آلبوم با سایت فروش قانونی موسیقی «بیپ‌تونز»، قبل از ارایه فیزیکی در بازار، آلبوم به صورت مجازی در روز ۱۶ خرداد به مدت یک روز به پیش‌فروش گذاشته شد. همین یک روز کافی بود تا رکورد پیش‌فروش آلبوم در فضای مجازی شکسته شود. به گزارش مسئولین سایت بیپ‌تونز، آلبوم «امیر بی‌گزند» در مدت یک روز سه برابر رکورد دار قبلی پیش‌فروش داشته است.


آمار خیره کننده آلبوم امیر بی گزند محسن چاوشی

آمار خیره کننده آلبوم امیر بی گزند محسن چاوشی

 

همچنین با پخش رسمی آلبوم از روز ۱۷ خرداد نیز استقبال از آلبوم در فضای مجازی بسیار چشم‌گیر بود. بر اساس اطلاعات دریافتی، رکورد فروش آلبوم در روز اول توسط «امیر بی‌گزند» شکسته شد، میزان فروش این آلبوم در روز اول دو برابر رکورددار قبلی بوده است و عجیب‌ترین آمار پخش شده از سایت بیپ‌تونز مبنی بر این است که فروش آلبوم محسن چاوشی تنها در سه روز اول، برابر با مجموع فروش پرفروش‌ترین آلبوم سال گذشته در فضای مجازی بوده است.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : khabaronline.ir