فرزاد فرزین: در کنسرتم حسابی غافلگیر می شوید!!
فرزاد فرزین خواننده آلبوم «6»، بار دیگر در تهران کنسرت برگزار می‌کند که این کنسرت در تاریخ 29 و 30 تیر ماه خواهد بود.

کنسرت فرزاد فرزین در تهران

فرزاد فرزین در حالی در تاریخ 29 و 30 تیرماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی روی صحنه می‌رود که عنوان «کنسرت در سال 1410» را برای این برنامه در نظر گرفته است.
این خواننده سرشناس موسیقی پاپ در گفتگویی درباره این اجرا و برنامه‌ریزی‌های کنسرت پیشِ رو گفت: «امیدوارم دو شب خاطره‌انگیز را در کنار دوستانم تجربه کنم. در این کنسرت همان‌طور که از اسمش مشخص است، قرار است سری به سال 1410 بزنیم و ببینیم در آن سال کنسرت‌ها قرار است چطور برگزار شوند و چه اتفاقاتی در آن می‌افتد. قطعاً دیدن این برنامه بهتر و پرهیجان‌تر از تعریف کردن و پیش‌بینی آن خواهد بود.»

فرزین در ادامه افزود: «این برنامه از همین حالا برای خود من هم هیجان‌انگیز است. امیدوارم در بهترین حالت ممکن برگزار و اجرا شود. برنامه‌ریزی زیادی برای آن شده که امیدواریم به همان صورتی که در ذهن ما هست، اجرا شود. در حال تکمیل مراحل اجرایی آن هستیم.»
فرزین درباره عدم حضور خود در مراسم هفتمین روز درگذشت حبیب محبیان در تهران و برخی انتقادها که به او و سایر هنرمندان مطرح شده، توضیح داد: «من تهران نبودم و البته هنوز هم به تهران نرسیده‌ام ولی به خانواده این مرحوم و جامعه هنری تسلیت عرض می‌کنم و امیدوارم جامعه موسیقی شاهد چنین اتفاقاتی نباشد.»

این خواننده در پایان صحبت‌های خود گفت: «ظاهراً در یکی از برنامه‌های استعدادیابی موسیقی، اثری از من با صدای یکی از خواننده‌های جوان اجرا شده و با انتقاداتی از سوی هیات داوران رو به رو شده است. باید در این باره بگویم که آن قطعه برای سال 1381 است و هنوز آلبوم شراره هم منتشر نشده بود. سالها از آن اثر گذشته و نمی‌شود تولید و آهنگسازی این قطعه را ملاک مناسبی برای قضاوت قرار داد. بنیامین عزیز هم نقد خاصی را نسبت به این اثر نداشت و بیشتر شیطنت رسانه‌ای بود که باعث شده برخی سوء تفاهم‌ها در فضای مجازی به وجود بیاید.»


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : musicema.com