نامه تند اعضای گروه «زرد یواش» به ارشاد!
اعضای گروه «زرد یواش» با انتشار نامه تندی, خواستار مشخص شدن تکلیف شان شده اند.

نامه اعضای گروه «زرد یواش» به وزارت ارشاد

اعضای گروه «زرد یواش» که این روزها پس از اخذ مجوز انتشار آلبومش‌شان، همچنان در انتظار انتشار آلبوم رسمی خود در بازار موسیقی کشور هستند، نامه اعتراضی و تندی را خطاب به مدیرکل دفتر موسیقی وزارت ارشاد نوشتند.

اعضای گروه موسیقی خیابانی «زرد یواش» در این نامه که خطاب به فرزاد طالبی (مدیر کل دفتر موسیقی وزارت ارشاد) نوشته شده، نسبت به آنچه که از قول آنها «توقف از سوی برخی تهیه کننده ها» عنوان شده، اعتراض کرده و خواستار پیگیری مشکلاتشان ازسوی نهادهای ذیصلاح شدند.

در متن این نامه آمده است:

جناب آقای طالبی رئیس محترم دفتر موسیقی وزارت ارشاد. درود به شما و تمام یاران تا زمانی که خودمان بودیم و تهیه کننده نداشتیم اجراها بود و انرژی خوب مردم را دریافت می‌کردیم.

از زمانی که کارمان افتاد دست تهیه کننده متوقف شدیم و 9 ماه است که حبس خانگی شده‌ایم و با وجود مجوزهای لازم برای انتشار آلبوم و ویدیو همچنان بدون حرکت هستیم . چه کسی پاسخگوی ماست؟ چه کسی باید تهیه کننده‌مان را استیضاح کند؟ حتما باید بمیریم تا مورد توجه و پیگیری قرار بگیریم؟ بحران مالی، عاطفی، روحی و روانی ما را چه کسانی مسئول هستند؟ چه کسانی پشت پرده هستند که نمیخواهند ما (زردیواش) کار کنیم و جلو برویم؟

بعد از این همه خون دل خوردن و مجوز گرفتن چرا تهیه کننده‌نماها ما را متوقف کردند؟ آیا نباید استیضاح بشوند و منافع ممکن الحصول ما ازشان درخواست شود؟
ما به خانه نشینی و مرگ تدریجی دچار شده‌ایم. لطفا پاسخی بدهید و فکری به حال این روند فعلی بکنید. امید ما بعد از خداوند حمایت، نظارت و استیضاح شماست.....

ارادتمند پدرام و پیام ملکوتی(‌گروه زردیواش‌) 3/تیرماه/1395


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : musicema.com