دومین کنسرت آنلاین کشور برگزار شد
حجت اشرف زاده خواننده کشورمان دومین شخص برگزار کننده کنسرت آنلاین موسیقی در کشور بود.

کنسرت آنلاین موسیقی

حجت اشرف زاده چهارشنبه شب با اجرای دومین کنسرت آنلاین مهمان خانه های علاقمندان شد.
در دومین اجرا از سری پروژه های سامانه «حام» خواننده آلبوم پر طرفدار «ماه و ماهی»  اجرایی متفاوت نسبت به کنسرت های پیشینش داشت. این خواننده روز چهارشنبه ، 16 تیر ماه در روزهای تعطیلی عید سعید فطر در تالار اندیشه حوزه هنری، میزبان علاقه مندان موسیقی بود.

در ابتدای این برنامه پس از توضیحاتی که جواد یحیوی درباره کنسرت آنلاین داد نوازندگان یک به یک وارد شدند و اولین قطعه را با موسیقی جنوب خراسان به یاد پیران چنگی خراسان اجرا کردند. پس از آن قطعه ای ازموسیقی شمال خراسان اجرا شد.
سپس حجت اشرف زاده با معرفی اعضای ارکستر «ماهیماه» به سراغ قطعه پرطرفدار «ماه وماهی» رفت . قطعه ای که همه انتظارش را می کشیدند تا در خواندن آن  همراهی و همخوانی کنند.

در ادامه این خواننده با بازخوانی چند اثر موسیقایی و قدیمی فضای خاطره انگیز و نوستالژیکی ایجاد کرد. قطعاتی مثل «عزیز بنشین به کنارم» و «بیا تا گل برافشانیم» حاضرین در سالن را به وجد آورده بود.
در بین قطعه های اجرا شده جدیدترین تک آهنگ حجت اشرف زاده هم قرار داشت که در آن اشعاری از دکتر فاضل نظری را اجرا می کند. نام این تک آهنگ «همین است » است.

همزمان با افرادی که در سالن حضور داشتند مخاطبان زیادی هم از طریق سایت و سامانه آنلاین در حال مشاهده این کنسرت بودند. لازم به ذکر است این اجرا با همکاری نهادهای خیریه انجام گرفت و بخش اعظم عواید سالن متعلق به سازمان های خیریه همکار است. 12 خرداد ماه امسال اولین سامانه کنسرت آنلاین کشور ( www.e-haam.ir ) با اجرای علیرضا قربانی راه اندازی شد و قرار است این اجراها به صورت منظم و پیوسته در هفته‌های آینده ادامه داشته باشد.

گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : khabaronline.ir