نتیجه نهایی و قطعی تمام بحث ها برای خواننده فصل دوم شهرزاد!
محسن چاوشی به طور قطعی خواننده فصل دوم سریال "شهرزاد" است و به زودی قطعه جدید او همراه با تیزری از سریال منتشر خواهد شد.

محسن چاوشی خواننده فصل دوم شهرزاد می شود!

محسن چاوشی خواننده فصل اول سریال "شهرزاد" پس از کش و قوس‌ها و حواشی فراوان بالاخره به طور رسمی و قطعی به عنوان خواننده فصل دوم این سریال معرفی شد و به زودی قطعه جدید این خواننده برای "شهرزاد 2" منتشر می‌شود.

در حالی‌که چاوشی چند ماه پیش در صفحه رسمی خود از شروع کار روی قطعه نخست از آهنگ‌های فصل دوم سریال "شهرزاد" خبر داد و چند روز پیش نیز روابط عمومی سریال او را به عنوان خواننده فصل دوم سریال معرفی کرد، این خواننده اوایل هفته جاری پستی در صفحه رسمی خود منتشر کرد که نشان می‌داد او هنوز به قطع خواننده "شهرزاد 2" نیست اما گویا اختلافات پیش آمده برطرف شده و این خواننده در فصل جدید نیز حضور دارد.

چاوشی در فصل اول سریال "شهرزاد" 8 قطعه با نام‌های "همخواب"، "به رسم یادگار"، "کجایی"، "شهرزاد"، "افسار"، "ماه پیشونی"، "خداحافظی تلخ" و "دیوونه" اجرا کرد که همه این قطعات با استقبال خوبی مواجه شدند و قطعه "کجایی" یکی از پرطرفدارترین آثار چند سال گذشته موسیقی پاپ لقب گرفت.

چاوشی از چند ماه پیش تاکنون با حضور شهاب اکبری، سینا سرلک، احسان نی‌زن و چندی دیگر از موزیسین‌های همکار خود، 5، 6 قطعه برای فصل دوم سریال "شهرزاد" ساخته که تولید برخی از این قطعات مراحل پایانی خود را می‌گذراند. سینا سرلک همچون فصل گذشته در یکی دو قطعه از سریال به عنوان همخوان در کنار چاوشی حضور دارد.

قطعه نخست محسن چاوشی برای سریال احتمالاً ظرف یک ماه آینده همراه با ویدئو کلیپ منتشر می‌شود.

چاوشی هم اکنون در کنار پروژه "شهرزاد" مشغول تولید آلبوم جدید خود با اشعاری از مولانا، سعدی و حافظ هم هست که البته تولید آهنگ‌های فصل دوم سریال "شهرزاد" انتشار این آلبوم را احتمالاً تا پایان سال جاری یا حتی تا سال 97 به تأخیر خواهد انداخت.

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: honaronline.ir