توضیح دادستانی کشور درباره خطراتی که محل کنسرت ناظری را تهدید می کرد!
روابط عمومی دادستانی کل کشور اعلام کرد: بعد از ناایمن اعلام شدن محل اصلی کنسرت ناظری‌ها، پیشنهاد برگزاری در محل دیگری داده شد اما مورد توجه قرار نگرفت.

اطلاعیه دادستانی کل کشور درباره لغو کنسرت ناظری‌

 روابط عمومی دادستانی کل کشور نظر به عدم برگزاری کنسرت جناب آقای شهرام ناظری در شهرستان قوچان و فضاسازی های انجام شده و به منظور تنویر افکار عمومی اطلاعیه‌ای به شرح ذیل اعلام کرد:

1) دادستان محترم قوچان پس از دریافت گزارشی مبنی بر ناایمن بودن محل پیش بینی شده، ضمن معاینه محل دستور بررسی صادر که نتیجه این بررسی ناایمن بودن محل برگزاری را تأیید می‌کند.

2) مراتب را به دست اندرکاران برگزاری مراسم اعلام و درخواست تعیین محل مناسب دیگری می شود که از سوی متولیان امر مورد توجه واقع نمی‌شود.

3) متعاقباً دادستان شهرستان با دعوت از کارشناسان رسمی دادگستری موضوع ایمنی محل برگزاری مراسم را مورد بررسی مجدد قرار می‌دهد که هیأت کارشناسی به اتفاق و طی 7 بند، محل پیش بینی شده را فاقد معیارهای لازم برای برگزاری چنین مراسمی اعلام می‌کنند.

4) در نهایت با توجه به موارد پیش گفته و نظریه کارشناسان و به منظور پیشگیری از خطرات تهدیدکننده جان و مال شهروندان که از جمله وظایف دادستان بوده است دستور جلوگیری از برگزاری مراسم در آن محل و اجرای آن در محل مناسب دیگری صادر می‌شود که تصمیمی منطبق با قانون و شرح وظایف سازمانی محسوب می‌شود.

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: tasnimnews.com