حرکت تحسین برانگیز بانوان گروه موسیقی ژیوار
 گروه «ژیوار» با هدف کمک به کودکان زلزله زدگان سرپل ذهاب به فرهنگسرای نیاوران می‌آید و ببخشی از درآمد حاصل از اجرا را صرف تهیه عیدی برای کودکان زلزله زده سرپل ذهابی می کند.

کنسرت گروه ژیوار به نفع کودکان زلزله زده

گروه «ژیوار» ویژه بانوان به سرپرستی و خوانندگی ژیوار شیخ‌الاسلامی با اشعاری از شکوه کردستانی، پنجشنبه و جمعه ۲۴ و ۲۵ اسفند ماه در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌رود.

کنسرت اخیر این گروه که آهنگسازی و تنظیم آن را رامین خسروی بر عهده دارد در ۲ بخش خواهد بود. در بخش نخست قطعاتی همچون «دیدم صنمی» و «دلشوره باران» اجرا می‌شود. بخش دوم کنسرت «ژیوار» نیز دربرگیرنده قطعاتی همچون «دلم زندانی»، «چنور» و «کابوکی» خواهد بود. همچنین تکنوازی تار، تکنوازی قانون، دونوازی عود و تنبک، تکنوازی دف و سولوی کمانچه از جمله برنامه‌های گروه «ژیوار» در این اجراها خواهد بود.

گروه موسیقی ژیوار

گروه موسیقی ژیوار


اعضای گروه موسیقی «ژیوار» عبارتند از: 

سرپرست و خواننده: ژیوارشیخ الاسلامی، عود: تینا لاجوردیان، تار: آناهیتا جزء رمضانی، قانون: اهدا مصلحی، کمانچه: شیدا عبادت دوست و کمیا نیکپورفرخ، تنبک: آتوسا افشاری، دف و بندیر: صبا ذوالفقاری و حرکات آئینی: چهرزاد شیخ الاسلامی.

کنسرت موسیقی «ژیوار» ۲۴ و ۲۵ اسفند ساعت ۲۰ در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود. این گروه در نظر دارد بخشی از درآمد حاصل از اجرا را صرف تهیه عیدی برای کودکان زلزله زده سرپل ذهاب کند.


گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: borna.news