متلک تند و تلویحی مونا برزویی به یغما گلرویی در پی جریانی بحث برانگیز
مونا برزویی در توئیترش اعلام کرد که به هیچ قیمتی حاضر به همکاری با سازمان اوج نیست.

وقتی دو ترانه سرای ممنوع الکار در جبهه مقابل هم قرار میگیرند

 یغما گلرویی و مونا برزویی از جمله هنرمندان ترانه سرایی هستند که, طعم ممنوع الفعالیتی را به مدتی طولانی چشیده اند. از جمله دلایل ممنوع الکاری هر یک از آن ها, داشتن شخصیت مستقل از مناسبات حکومتی و سیاسی در سرودن ترانه می باشد. هر کدام از آنها سابقه سرودن ترانه برای خوانندگان ایرانی ساکن لس آنجلس را داشته اند و به همین خاطر توبیخ شده اند. از سویی مضمون ترانه های هیچکدام از این دو هنرمند تاکنون, به سوی حکومتی شدن و یا مصلحتی شدن, سوق پیدا نکرده است؛ و از جهتی دیگر اظهار نظرهای سیاسی _ اجتماعی و بعضا فرهنگی "مونا برزویی و یغما گلرویی", چندان به مذاق افرادی که این روزها با نام ارزشی شناخته می شوند, خوش نیامده است.

اما از جایی به بعد گویا مرام این دو حداقل در ظاهر جدا از هم گشته است. یغما گلرویی , چندی پیش به همراه پرویز پرستویی قطعاتی موسیقایی برای سازمان ارزشی اوج تولید کرد. در ادامه می توانید ویدیوی دکلمه پرویز پرستویی بر روی اشعار یغما گلرویی و موسیقی کارن همایونفر را مشاهده نمایید:

 مونا برزویی پس از انتشار این ویدیو در فضای مجازی , در صفحه شخصی اش, پستی را بدون اشاره به نام شخصی خاص , منتشر نمود. او نوشت:

یه جوری همه ترانه سراها دارن با اوج همکاری میکنن که گمونم پیشنهادی بهشون میده که نتونن رد کنن! من نه تیتراژ میخوام نه رفع ممنوعیت ... خدایا خودت منو حفظ کن که هیچ وقت توی لیست شون نباشم.

 توئیتر مونا برزویی

توئیتر مونا برزویی

مونا برزویی که دو سال پیش, در برنامه آزاده نامداری با عنوان آبان حضور یافته بود, اظهار داشته بود که : حاضر نیستم برای رفع ممنوعیتم اشعار مذهبی بسرایم و یا پوششم را تغییر دهم. لزومی نمیبینم که بر صورتم ماسک بزنم...

حال یغما گلرویی, که حتی تا همین اواخر رو در روی بسیاری از روزنامه های تندرو و ارزشی مانده , و حتی چندی پیش نامه ای تند خطاب به روزنامه کیهان در دفاع از پرویز پرستویی نوشته بود, همکاری اش با سازمانی ارزشی اوج واکنش های مختلفی را در پی داشته است.

نویسنده: پگاه ماسوری


تهیه و تدوین: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ