بگو مگوهای پژمان جمشیدی و بهاره رهنما بر صحنه‌ی تئاتر
نمایش «بادی که تو را برد مرا خشک کرد» به کارگردانی علی نرگس‌نژاد اولین اجرای خود را در تالار «حافظ» با استقبال خوب علاقه‌مندان تئاتر پشت سر گذاشت. در کنار بهاره رهنما،‌پژمان جمشیدی هم به عنوان بازیگر...
نمایش «بادی که تو را برد‌، مرا خشک کرد» با بازی بهاره رهنما و پژمان جمشیدی در اولین شب اجرای خود که در تالار«حافظ» به صحنه رفت با استقبال تماشاگران روبه‌رو شد.

نمایش «بادی که تو را برد مرا خشک کرد» به کارگردانی علی نرگس‌نژاد شامگاه 17 شهریور اولین اجرای خود را در تالار «حافظ» در میان استقبال خوب علاقه‌مندان تئاتر پشت سر گذاشت.

در کنار بهاره رهنما،‌پژمان جمشیدی هم به عنوان بازیگر در این نمایش حضور دارد و این نمایش اولین تجربه او به عنوان بازیگر در صحنه تئاتر است.

شاید آنچه در لحظات و دقایق اول نمایش به نظر می‌رسید این بود که تماشاگران به خاطر پیش زمینه‌ای که از پژمان جمشیدی به خاطر بازی در سریال «پژمان» در ذهن دارند،‌منتظر بازی طنزگونه و کمیک از او هستند اما هرچه از دقایق اول نمایش گذشت و بحث جدل‌های او و بهار(بهاره رهنما) به نقاط حساس‌تری رسید‌، تماشاگران هم بیشتر با نمایش و نوع بازی پژمان جمشیدی که کاملا متفاوت با سریال «پژمان» بود، مواجه شدند.

نمایش «بادی که تو را خشک کرد تو را برد» توسط علی نرگس‌ نژاد براساس داستان کوتاهی به نام «چشم‌ها» از بهاره رهنما نوشته شده است، این نمایش روایت‌گر ارتباط یک زن و شوهر به نام بهار و پژمان است.

شوهر پس از 8 سال که همسرش را رها کرده و به خارج از کشور رفته‌، بار دیگر بازگشته و همسرش را ملاقات می‌کند‌، در این دیدار زن بسیاری اتفاقات سال‌هایی جدایی‌شان را برای شوهرش بازگو می‌کند و خاطرات گذشته را مرور می‌کند که در میان مسائل دیگری روشن می‌شود.

  نمایش «بادی که تو را خشک کرد مرا برد» هر شب ساعت 17/30 در تالار «حافظ» به صحنه می‌رود.




گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: isna.ir



مطالب پیشنهادی:
هجوم به صفحه مسی و مجری زن برزیلی از بی فرهنگی است نه...!
دختر ایرانی که خود را زیباترین دختر جهان می‌داند! + عکس
هنرجوی آکادمی گوگوش در نمایشنامه‌خوانی آنا نعمتی و ویدا جوان + تصاویر
لو رفتن مشکلات شقایق فراهانی با خط رو خط شدن تلفن! + تصاویر
20 بازیگر مشهور ترکیه‌ای در سریال آوای باران