مریم بوبانی: به سال‌های جوانی‌ام برگشته‌ام
مریم بوبانی: نمایشنامه‌ای که نیما نادری نوشته بسیار خوب و متفاوت است، نه به این دلیل که من در این نمایش بازی کردم، از آن تعریف می‌کنم، به این دلیل که متن بسیار خوبی داشت، تصمیم گرفتم در این نمایش یوبیتسومه را...
 مریم بوبانی که در سی و دومین جشنواره تئاتر فجر با نمایش «یوبیتسومه» در بخش «نسل نو» حضور دارد، گفت: همکاری با یک گروه جوان برای من تجربه خوبی بود و به من خوش گذشت.

این بازیگر درباره ویژگی‌های این نمایشنامه که نوشته نیما نادری است، اظهار کرد: نمایشنامه‌ای که نیما نادری نوشته بسیار خوب و متفاوت است، نه به این دلیل که من در این نمایش بازی کردم، از آن تعریف می‌کنم، به این دلیل که متن بسیار خوبی داشت، تصمیم گرفتم در این نمایش بازی کنم.

او ادامه داد: این گروه آن‌قدر خلاق و آن‌قدر مملو از فکرهای نو هستند که در طول کار کردن با این گروه هر روز با چیز جدیدی روبه‌رو می‌شدم. باید فرصت بیش‌تری به جوان‌ها داد چرا که انرژی آ‌ن‌ها به کارشان منتقل می‌شود و می‌توانند اتفاقات خوبی را رقم بزنند و آن‌قدر انرژِی بچه‌ها در کار «یوبیتسومه» خوب است که احساس می‌کنم به دوران جوانی برگشته‌ام.

این بازیگر در پایان گفت: امیدوارم در این دوره از جشنواره داوری‌ها به گونه‌ای باشد که حق همه ادا بشود.

نمایش «یوبیتسومه»به نویسندگی و کارگردانی نیما نادری روز یکشنبه 29 دی در دو سانس 17:30 و 19:30 در تالار قشقایی مجموعه «تئاتر شهر» اجرا می شود.

این نمایش مدتی قبل در تالار حافظ نمایشنامه‌خوانی شد.

داستان «یوبیتسومه» درباره پسری است که بعد از سال‌ها به خانه برمی‌گردد و متوجه می‌شود که همه چیز تغییر کرده است.

مریم بوبانی، معصومه رحمانی و مهدی صباغی بازیگران «یوبیتسومه» هستند. بهناز شیربانی روابط عمومی و محمد قدس نیز تهیه‌کنندگی این نمایش را بر عهده دارند.



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: isna.ir



مطالب پیشنهادی:
ترانه علیدوستی، پگاه آهنگرانی و عطاران در جشن منتقدان سینما + تصاویر
حال بهمن فرزانه وخیم است + آخرین خبر از زبان خواهرش
مهناز افشار، طناز طباطبایی و کیمیایی در جشن منتقدان سینما + تصاویر
محبوبترین مجری تلویزیون چه بر سر خودش آورد؟
دومین خواننده لس آنجلسی به دنبال مجوز خوانندگی در ایران