2 نمایش با یک بلیت ببینید!
موضوع این نمایش در ارتباط با زن و شوهری از جامعه فعلی است که در کنار یکدیگر هستند اما دلشان پیش یکدیگر نیست.
«حسین کشفی اصل» گفت: از روز 30 شهریور ماه نمایشی در تماشاخانه سه نقطه به روی صحنه آمده است که هر دو کمدی هستند. نمایش اول نوشته فرهاد آییش است و بازیگران آن انوش معظمی و کیمیا جواهری هستند که موضوع این نمایش در ارتباط با زن و شوهری از جامعه فعلی است که در کنار یکدیگر هستند اما دلشان پیش یکدیگر نیست.

وی افزود: نمایش دوم پزشک پوشالی اثر چارلز دیزنزو نویسنده آمریکایی است که بازیگران آن هم سامان دارابی و محسن میرزاخانی هستند. پیش از این نمایش پزشک پوشالی در آبان ماه سال 92 به مدت 30 شب در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه رفت و با استقبال 
مخاطبان هم روبه رو شد و گروه اجرایی تصمیم گرفت بار دیگر این نمایش را اجرا کند اما این بار در سالنی در مرکز شهر این امر محقق گشت.

کشفی اصل اظهارداشت: نکته قابل توجه در این اجرا این است که با توجه به وضعیت اقتصادی جامعه و اینکه پول بلیط تئاتر برای عده ای از مردم زیاد است تصمیم گرفتیم که هر دو نمایش را با یک بلیط به تماشاگران ارایه دهیم و شعار ما این شد که دو نمایش را با یک بلیط به تماشا بنشینید.

وی عنوان داشت: این کار ما شاید هم راهی برای بیشتر آشتی دادن تماشاگر با تئاتر باشد. در حقیقت شروع اجرا ساعت 19 است و به فاصله 5 دقیقه استراحت، نمایش بعدی آغاز می‌شود. پایان اجراهای ما جمعه 2 آبان ماه است و علاقه‌مندان برای تماشای این تئاتر می‌توانند به نشانی میدان ولیعصر، بلوار کشاورز، بعد از فلسطین، خیابان شهید کبکانیان، نبش کوچه مرتضی‌زاده مراجعه کنند.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:farsnews.com

مطالب پیشنهادی: 
ساره بیات درفیلم کارگردان اسپانیایی+پوستر فیلم
 
 روشنک عجمیان: همه چیز بر مبنای پول و پارتی پیش می رود!
پیشنهاد ازدواج به مجری در برنامه زنده!!
واکنش یک امام جمعه به حضور زنان پوشیه دار در تلویزیون
چشم زنان ایرانی در مجسمه هنرمند نیوزیلندی!