آناهیتا همتی و پیشنهاد تئاتری اش به مردم!
آناهیتا همتی : حتما همگان در این ایام به سالن های تئاتر بروند و نمایش های روی صحنه را ببینند و تماشای تئاتر را فراموش نکنند.

آناهیتا همتی آرزو کرد که مردم در سال جدید سلامت باشند و قدر آن را بدانند و پیشنهاد کرد که نوروز ۹۴ تماشای تئاتر را فراموش نکنند.

آناهیتا همتی در گفتگویی با اشاره به ایام نوروز و فعالیت هایی که می توان در این روزها انجام داد، گفت: مردم ایام خود را به خواندن کتاب و تماشای فیلم و همچنین رفتن به سینما سپری کنند.

وی به فیلم هایی که در اکران نوروزی می آیند اشاره و بیان کرد: هر کسی سعی کند فیلم های خوب را در سینما ببیند و کتاب های در دسترسش را بخواند.

بازیگر سریال های «خانه به دوش» و «ترش و شرین» همچنین با اشاره به نمایش هایی که در ایام نوروز روی صحنه می روند، یادآور شد: حتما همگان در این ایام به سالن های تئاتر بروند و نمایش های روی صحنه را ببینند و تماشای تئاتر را فراموش نکنند.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «باغ سرهنگ» در پایان برای مردم ایران آرزوی سلامتی کرد و گفت: امیدوارم سال ۹۴ برای مردم سال خوبی باشد و در درجه اول همه در کنار خانواده های خود باشند. از طرف دیگر فکر می کنم با این همه بیماری هایی که در جامعه می بینیم مهمترین آرزو صحت و سلامتی است و بهترین توصیه هم این است که مردم سلامتی خود را حفظ کنند.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : mehrnews.com