واکنش پزمان جمشیدی با الفاظ عجیب و غریب!
پژمان جمشیدی با انتشار بیانیه ای در صفحه شخصی خود اینگونه توضیح داد.

مثل اینکه باز هم برخی پژمان جشیدی را دل آزرده کردند که در صفحه شخصی خود لب به سخن گشوده و نسبت به کسانی که وی را نابازیگر یا ستاره پوشالی قلمداد کردند با بیان چند خط نوشته ناراحتی خود را رسانه‌ای کرد.

سلام

هرچند مدتیست خبردار شدم فوتبالیست بزرگی نبودم و حالا هم فهمیدم بازیگر خوبی نیستم و صفاتی چون نابازیگر وكرم شب تاب و ستاره پوشالی و مگسی در جولانگاه سیمرغ و طعمه ای برای گول زدن و كشاندن تماشاچی به سالن های تئاتر و ... رو در سال گذشته با موفقیت وتلاش كسب كردم و به اعتقاد گروه عزیزی همه كارهایی كه بهم پیشنهاد میشه به خاطر پول و پارتی و تماشاچی بیشتره و درضمن مهره ای شدم كه جماعتی به خاطر بودنم بی وقفه وبه قول اجانب نان استاپ!به حال هنر این مرز و بوم تاسف میخورند، و به طور كلی و به قول جناب دژاكام عزیز ( پژمان جمشیدی تنها گروگان بچه های تئاتر است در قبال سیاستهای غلط كه هیچ دخلی هم در آنها ندارد).

با این حال بدون دلخوری و گله از هیچكس و برعكس،با تمام عشق و قلبم و با نگاه آشتی و آرامش و با نهایت احترام برای تمام جامعه هنر و ورزش اعم از شاگرد و استاد كلاه از سر برمیدارم و از امروز كه اولین روز رسمی كار در سال جدید است باز هم بدون هیچ تردیدی عاشقانه و بدون ادعا و با حفظ حرمت ها و تلاش برای یادگیری و بهتر شدن،به كارهایی كه علاقه دارم ادامه میدم چون متاسفانه تنها یك بار زندگی میكنم!

دوستدار و ارادتمند همه ایران

پژمان جمشیدی


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : صفحه شخصی پژمان جمشیدی