علت جدایی محمدرضا فروتن از این تئاتر چیست؟
محمدرضا فروتن بازیگر نمایش «عاشقانه های ناآرام» به دلیل پایان قرارداد در ادامه اجراهای این اثر نمایشی که پس از ایام سوگواری شهادت حضرت علی (ع) آغاز می شود، حضور نخواهد داشت.

خداحافظی محمدرضا فروتن از "عاشقانه های ناآرام"

محمدرضا فروتن بازیگر سینما که در نمایش «عاشقانه های ناآرام» به کارگردانی مریم جلالیان در تالار وحدت ایفای نقش می کرد به دلیل پایان قرارداد با این گروه تئاتری در ادامه اجراهای این نمایش که پس از ایام سوگواری شهادت حضرت علی (ع) آغاز خواهد شد، حضور ندراد.

قرارداد محمدرضا فروتن برای بازی در نمایش «عاشقانه های نا آرام» ۱۵ روزه بوده است و در صورت ادامه یافتن همکاری، باید قرارداد جدیدی با وی منعقد می شد اما برای قرارداد جدید این بازیگر و کارگردان نمایش به توافق نهایی نرسیدند.

محمدرضا فروتن بازیگر سینما هم اکنون در فیلم سینمایی «عادت نمی کنیم» به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان بازی می کند. فیلمبرداری این فیلم سینمایی در حال انجام است و فروتن یکی از نقش های اصلی این فیلم سینمایی را به عهده دارد.

در نمایش «عاشقانه های نا آرام» بازیگران دیگری چون نیكى كریمى، فریبرز عرب نیا، پانته‌آ بهرام، یكتا ناصر، علی سرابى، نسیم ادبى، مهرداد صدیقیان، سارا بهرامى، على مردانه و سیامک صفرى بازی می کنند.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : mehrnews.com