بازیگر نقش هرکول پوآرو روی صحنه از حال رفت!
دیوید ساچت بازیگر تئاتر انگلستان که به عنوان بازیگر نقش پوآرو در ایران شناخته می‌شود به دلیل بازی در یک نقش سخت در تئاتر نمایش «اهمیت ارنست بودن» دچار سرگیجه شد.

دیوید ساچت در یک تئاتر

دیوید ساچت (David Suchet)  از بازیگرن مطرح انگلیسی است که بازی او در نقش هرکول پوآرو کارآگاه انگیسی او را در میان مردم ایران به چهره‌ای آشنا بدل کرده است. این بازیگر توانای تئاتر و تلویزیون در نمایش «اهمیت ارنست بودن» در نقش لیدی براکنل ظاهر شده است.


بازیگر هرکول پوآروبازیگر هرکول پوآرو

کارآگاه پوآروی دوست داشتنی که این روزها در تئاتر لندن و در نمایشنامه معروف «اهمیت ارنست بودن» نوشته اسکار وایلد به صحنه رفته است، در نقش شخصیت زن این نمایش که لیدی براکنل نام دارد، بازی می‌کند. افتتاحیه این اثر نمایشی که توسط آدریان نوبل کارگردانی شده، در یکی از گرمترین روزهای ماه جولای برگزار شد.

آغاز اجرای «اهمیت ارنست بودن» در یک روز گرم تابستانی باعث شد که دیوید ساچت با کنایه بگوید: اجرای افتتاحیه نمایش «اهمیت ارنست بودن» در سال ۱۸۹۵ در یکی از سردترین روزهای سال در شهر لندن بود و حالا اجرای افتتاحیه ما در یکی از گرمترین روزهای سال در شهر لندن اتفاق افتاد.


این بازیگر مطرح تئاتر انگلستان درباره ایفای نقش لیدی براکنل در این اثر نمایشی اعلام کرده که در نقاط حساس و اساسی رسیدن به این نقش دچار سرگیجه می‌شود اما نمایش «اهمیت ارنست بودن» یک نمایش هیجان‌انگیز برای بازی کردن است و شما به مرور و تحت تأثیر این نمایش هیجان‌انگیز، سختی اجرا در روزهای گرم را فراموش می‌کنید.

ساچت ۶۹ ساله که بازی تأثیرگذاری در نقش لیدی براکنل ارائه می‌دهد، گفته که به احتمال زیاد ایفای این نقش، نقطه پایانی در دوره بازیگری او خواهد بود.

نمایش «اهمیت ارنست بودن» تا اواخر ماه ژوئن بر صحنه تئاتر وودویل لندن، اجرا خواهد شد.



گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : khabaronline.ir