تاثیر آشنایی نگار جواهریان با رامبد جوان در تئاتر!
نگار جواهریان بعد از اجرای "دیوار چهارم" که حدودا سه سال قبل با رامبد جوان اجرا شده بود، تا به امروز کار نمایشی دیگری نداشته است.

نگار جواهریان در نمایش "دیوار چهارم"

"نگار جواهریان" بازیگر زن که در ماه های اخیر به عنوان همسر رامبد جوان هم شناخته می شود در کنار بازی در سینما سابقه فعالیت در تلویزیون و تئاتر را هم داشته است.

نگار جواهریان در تئاتر بیشترین سابقه همکاری را با امیررضا کوهستانی داشته است؛ “خون خشک سبزی تازه”، “۱۷ دی کجا بودی”، “ایوانف” و “دیوار چهارم” چهار نمایشی از امیررضا کوهستانی بوده اند که جواهریان در آنها بازی داشته است.

جواهریان اما بعد از اجرای “دیوار چهارم” که حدودا سه سال قبل اجرا شده بود کار نمایشی دیگری نداشت.


نگار جواهریان و رامبد جوان در پشت صحنه تئاترنگار جواهریان و رامبد جوان در پشت صحنه تئاتر

 این بازیگر به تازگی در مطلبی که در صفحه اجتماعیش قرار داده دلیل همکاری با کوهستانی و عدم همکاری با کارگردانی دیگر در تئاتر توضیحاتی داده است.

وی می گوید: خیلی وقت ها فکر می کنم این شکلی که در کارهای امیررضا كوهستانی بازی کرده ام، دیگر نمی توانم با یک کارگردان دیگری تکرار کنم… «ایوانف» یک نمایش زنده است، باز هم اجرایش می کنیم در جاهای مختلف… یعنی یک موجودی است که برای خودش رشد می کند، نفس می کشد و می چرخد…

نشستی با رامبد جوان، نگار جواهریان و امیر رضا كوهستانی برای «دیوار چهارم»


نگار جواهریان و رامبد جوان در نمایش "دیوار چهارم"نگار جواهریان و رامبد جوان در نمایش "دیوار چهارم"

 

جواهریان درباره آخرین همکاریش با کوهستانی بیان می دارد: تمرین و اجرای «دیوار چهارم» خیلی به نظرم شبیه فقط یک تئاتر نیست، یعنی بیش از یک تئاتر، یعنی شبیه یک محفلی است که صد شب تکرار شود و در آن یک سری موضوعات عمیق انسانی با کسانی که با هم غریبه اند، به اشتراک گذاشته شود که این قدر کامل است که من دیگر بعد از آن نتوانستم تئاتر کار کنم. بعد از آن فکر می کنم مگر دیگر چه کاری می شود کرد.

این توضیحات جواهریان در حالی بیان شده که بدانیم در جریان نمایش “دیوار چهارم” بود که میان وی و رامبد جوان آشنایی شکل گرفت و همین آشنایی به ازدواج انجامید.

 

نگار جواهریان، رامبد جوان و امیررضا کوهستانی در تمرین "دیوار چهارم"


«دیوارچهارم» با نقش آفرینی رامبد جوان و نگار جواهریان+عکس


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : cinemajournal.ir