به رستوران عمو اکبر بروید!
اکبر عبدی این روزها در حال اجرای نمایش «رستوران عمو اکبر» در سالن جام جم است و قصد دارد نمایش «مشدی عباد» را هم در تعطیلات نوروز ۹۵ روی صحنه ببرد.

اکبر عبدی در تئاتر

عبدی که طی سال‌های اخیر چندین بار قصد به صحنه بردن اثری نمایشی را داشته به دلیل تراکم کاری و همچنین نامشخص بودن وضعیت اجرا در سالن‌های دولتی، نتوانست نمایش‌های مدنظر خود همچون «سوپربقال ایرونی» و «مشدی عباد» را روی صحنه ببرد. البته رایزنی با بخش خصوصی به اجرای نمایش «رستوران عمو اکبر» ختم شد و اکبر عبدی این روزها این اثر نمایشی را که توسط محمد درویش علیپور نوشته شده، در سالن جام جم واقع در جنب اتوبان همت روی صحنه برده است.

این اثر کمدی با حضور عبدی و همچنین بازیگرانی چون عباس محبوب، امیر نوری، محمد شیری، علیرضا مهدیون، محسن افشار، افشین رشیدی، سارا قمشه‌ای، آتوسا عظیمی، دانیال عبدی و رضا حقیقت‌پور، هر روز ساعت ۲۰:۳۰ در حال اجرا است و تا پیش از آغاز ماه محرم، به اجرای عمومی خود ادامه می‌دهد.

اکبر عبدی قصد دارد نمایش «مشدی عباد» را هم بر اساس یکی از اپراهای معروف و فولکلور کشور آذربایجان و نمایشنامه‌ای که توسط محمد درویش علیپور در حال نگارش است، در تعطیلات نوروز ۹۵ روی صحنه ببرد.

این بازیگر با سابقه و مطرح سینما و تئاتر ایران پیش از این نیز اعلام کرده بود که نمایش «مشدی عباد» را به دو زبان آذری و فارسی روی صحنه خواهد برد.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : mehrnews.com