گریم و پوشش متفاوت مارال فرجاد در صبح یک روز لعنتی
مارال فرجاد بازیگر تئاتر و تلویزیون این روزها در تئاتر «صبح یک روز لعنتی» نقش متفاوتی را ایفا می‌کند.

گفت و گو با مارال فرجاد

مارال فرجاد بازیگر تئاتر و تلویزیون  در خصوص حضور در نمایش «صبح یک روز لعنتی» گفت:
من تا به حال نقش سرجوخه یا سرهنگ را بازی نکرده بودم. از آنجایی که نقشی است بسیار چالش برانگیز، برای من جذاب و متفاوت بود. ما تا به حال در سینما، نقش سرهنگ یا سرجوخه زن نداشتیم و در تئاتر هم تعداد آن بسیار کم و معدود بود. ابتدای کار که با من برای حضور در این نقش تماس گرفتند، من بسیار ترسیدم؛ چرا که فکر می کردم ممکن است؛ از پس آن بر نیایم. ولی با کمک عوامل کار و کارگردان اثر حسن باستانی، من برای حضور در این نقش متفاوت آمادگی کامل پیدا کردم.

فرجاد درباره تاثیر حضور بازیگران چهره در تقویت تئاتر و فروش بلیت‌ها اظهار داشت:
من خودم از سال ۷۹ در عرصه تئاتر فعالیت داشتم و نمایش های بسیاری هم بازی کردم. من هیچ مخالفتی با حضور اهالی سینما و تلویزیون در عرصه تئاتر ندارم و به نظر من حضور آنها در تئاتر بسیار تاثیرگذار و مفید خواهد بود.

نمایش صبح یک روز لعنتی

نمایش صبح یک روز لعنتی

این بازیگر در خصوص تجاری شدن تئاتر و خروج از الگوی اصلی و اولیه خود تصریح کرد:
در حال حاضر امکان دارد که یکسری از نمایش‌ها در حال تجاری شدن باشند؛ ولی به علت اینکه تئاتر در نهایت به توانمندی خود بازیگر بر می‌گردد و مادر هنر بازیگری است، این تجاری شدن ها خیلی در ذات اصلی تئاتر اثرگذار نیست. من به علاقه مندان عرصه تئاتر توصیه می‌کنم تا می توانند برای تئاتر زحمت بکشند، تئاتر ببینند و بدانند که برای رسیدن به خواسته خود با پشتکار موفق می شوند.

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: yjc.ir