زمانی که آبی مایل به صورتی مهم ترین دغدغه اجتماعی می شود
ساناز بیان کارگردان تئاتر گفت: «نمایش «آبی مایل به صورتی» یک درام اجتماعی است و علاقه ویژه‌ای به کار در حوزه اجتماعی دارم.»

گفت و گو با ساناز بیان کارگردان نمایش ابی مایل به صورتی

ساناز بیان از هفته اول آذر ماه نمایش «آبی مایل به صورتی» را به روی صحنه می‌برد. این نمایش یک درام اجتماعی است. بیان قبل از این نیز نمایش «عامدانه، عاشقانه، قاتلانه» را روی صحنه برده بود.

نویسنده و کارگردان نمایش «آبی مایل به صورتی» درباره این اثر گفت:
«این نمایش روایتی از مسائل روز و مهم ترین دغدغه های اجتماع است. حمیدرضا آذرنگ و نسیم ادبی در این نمایش حضور دارند. البته بازیگران دیگری نیز در این نمایش حضور خواهند داشت. ما نزدیک به سه ماه برای این اجرا تمرین داشتیم. هفته اول آذر ماه نمایش ما در تماشاخانه پالیز روی صحنه خواهد رفت. اینکه نمایشنامه نوشته خودم بود مهمترین نکته‌ای برایم بود. سال‌ها روی آن پزوهش شده است. نزدیک به چهار سال روی این متن کار شده است. تمام بنیان‌های این کار را خودمان خلق کرده‌ایم. نزدیک به یک ماه در سالن نمایش پالیز نمایش خواهیم داشت. البته به شخصه به تئاترهای اجتماعی و مستند علاقه ویژه‌ای دارم؛ در آثار قبلی هم سعی را بر این داشتم که در این فضا حرکت کنم.»

بیان درباره نمایش «آبی مایل به صورتی» گفت:
«البته این اثر مستند نیست و یک درام اجتماعی است که قصه‌گو است. بازیگران خوبی در این نمایش حضور دارند.  امیدوارم آن پیامی که مد نظر داریم در این نمایش به خوبی دیده شود و مردم هم آن را ببینند.»


گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: cinemacinema.ir