حسن فتحی «زمانه» را تمام کرد + عکس
این مجموعه تلویزیونی در حوزه‌ی آثار اجتماعی در 52 قسمت 40 دقیقه‌ای‌، بر اساس فیلمنامه مشترکی از کاظمی‌پور، جلالی و تشکری،‌ در تهران کلید خورد و از اواخر آذر ماه به روی آنتن رفت.

عوامل سازنده‌ی سریال «زمانه» در حال حاضر مشغول تصویربرداری بخش‌های پایانی این سریال هستند و تصویربرداری سریال حسن فتحی تا پایان هفته به اتمام می‌رسد.


بر اساس این گزارش، سکانس‌های فینال سریال تلویزیونی «زمانه» در حال حاضر در لوکیشنی در تهران تصویربرداری می‌شود و بخش‌های باقیمانده از این سریال هم در همین شهر پیگیری می‌شود.


«زمانه» داستانی است درباره‌ی قضاوت، تاوان و بخشش‌؛ داستان آدم‌هایی که دیگران را در معرض قضاوت قرار می‌دهند و باید تاوان سنگین برایش بپردازند.

این سریال بیش از 20 بازیگر اصلی دارد؛ حمید گودرزی‌، حسین محجوب، مهرانه مهین ترابی‌، پریناز ایزدیار‌، هومن برق نورد،‌ شهرام قائدی‌، رویا میرعلمی، حسین مهری‌، آیدا فقیه‌زاده‌، تبسم هاشمی‌، فریبا متخصص‌، معصومه آقاجانی‌، ویدا جوان‌، صبا آقاجانی‌، حشمت آرمیده‌ و بهنام قربانی بازیگران این سریال هستند که برای پخش از شبکه سه سیما تولید می‌شود.


 این مجموعه تلویزیونی در حوزه‌ی آثار اجتماعی در 52 قسمت 40 دقیقه‌ای‌، بر اساس فیلمنامه مشترکی از کاظمی‌پور، جلالی و تشکری،‌ در تهران کلید خورد و از اواخر آذر ماه به روی آنتن رفت. پخش این سریال تا پایان هفته اول اسفند ماه ادامه دارد.



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: isna.ir
 


 مطالب پیشنهادی:
آخرین عکس‌ها از بازیگران جشنواره
ستارگانی که با گارسون‌ها ازدواج کردند + تصاویر
طنز جشنواره؛ اون خانوم اون گوشه چیکار میکنه؟!
عکس: نماهای سانسور شده از جشنواره در تلویزیون!
«مهناز افشار» جایگزین همه «لاله»‌ها!