عکسهایی از سریال کلاه پهلوی که ضد اسلام و بی‌شرمانه است!!
عکسهایی از شقایق فراهانی در سریال کلاه پهلوی که اصولگرایان آن را ضد اسلام خواندند. بسیاری از متدینانی که قسمت اخیر کلاه‌پهلوی را دیدند، از دیدن ناز و عشوه‌هایی که بین نامحرمان و یک زن ایرانی و یک مرد اجنبی...
 
 
 
 
 
شورای نظارت بر سازمان صداوسیما با انتقاد از آنچه نمایش عریان و قبح‌شکنانه مفاسد اخلاقی برخی شخصیت‌های حاضر در «کلاه پهلوی» در چند قسمت اخیر خوانده، این صحنه‌ها را برخلاف موازین شرعی دانسته که موجبات اعتراض مخاطبان را فراهم آورده است. شورای نظارت بر سازمان صداوسیما خواستار اصلاح اینگونه موارد شده است.

روابط غیراخلاقی، استعمال مشروبات الکلی و اختلاط زن و مرد در سریال «کلاه پهلوی» از جمله مواردی بوده است که شورای نظارت نیازمند اصلاح و تذکر دانسته است.

اما این تمام ماجرا نیست چراکه نزدیک به یک ماه پیش خبرگزاری فارس با انتشار عکس‌هایی که در ادامه می‌بینید با ذکر مقدمه‌ای سریال کلاه پهلوی را به قبح شکنی در قالب روایت تاریخ محکوم کرده و خواستار برخورد جدی با عوامل پخش این سریال شده بود. این خبرگزاری همچنین گفته بود که این سریال در قسمت‌های اخیر از اهداف اصلی خود دور شده است.

در ادامه عکسهای روابط غیراخلاقی و اختلاط زن و مرد در این سریال تاریخی را ببینید:



http://www.seemorgh.com/uploads/1392/06/kolah%20pahlavi0.jpg

http://www.seemorgh.com/uploads/1392/06/kolah%20pahlavi1.jpg

http://www.seemorgh.com/uploads/1392/06/kolah%20pahlavi2.jpg
http://www.seemorgh.com/uploads/1392/06/kolah%20pahlavi3.jpg
این خبرگزاری در ادامه مطلب خود آورده است: «کلاه‌پهلوی با این هدف ساخته شد که عمق جنایات خاندان پلید پهلوی را که علاوه بر اسلام، ضربات جبران‌ناپذیری بر پیکر ایران و ایرانی نواخت را نشان دهد نه آنکه اینقدر صریح برای انتقال پیامش مجبور به نمایش مسائلی شود که چون سمی مهلک ممکن است تاثیری عمقی بر روح و روان بینندگان به ویژه جوانان و نوجوانان بگذارد؛ مسائلی که موجب شود شرم و حیا از بین برود و خدای ناکرده عادی‌سازی شود.

بسیاری از متدینانی که قسمت اخیر کلاه‌پهلوی را دیدند، از دیدن ناز و عشوه‌هایی که بین نامحرمان و یک زن ایرانی و یک مرد اجنبی در میان بود، برابر فرزندان خود شرمگین شدند و افراد غیور زیادی به نگارنده چنین مطلبی را منتقل کردند.

سریالی که مهندسی فیلمنامه‌اش مبنای هوشمندانه و خلاقی دارد و در آن، تا این حد مطلوب، فن سریال‌سازی رعایت شده است، نباید اینقدر صریح به مواردی که چه شرعی، چه از جنبه انسانی و چه عرفی در میان خانواده‌های ایرانی «ناپسند» دانسته می‌شود ـ و به واقع هم همین‌طور است ـ پرداخته شود.

مردمی که به خاطر نفوذ افکار غربی و نمایش سبک زندگی غربی در فیلم‌های سینمایی ایران از رفتن به سینما گریزان شده‌اند، حال باید ببینند همان موارد در قالب انتقادی و ...»

http://www.seemorgh.com/uploads/1392/06/kolah%20pahlavi4.jpg

http://www.seemorgh.com/uploads/1392/06/kolah%20pahlavi5.jpg
http://www.seemorgh.com/uploads/1392/06/kolah%20pahlavi6.jpg

http://www.seemorgh.com/uploads/1392/06/kolah%20pahlavi7.jpg
حال قضاوت اینکه تا چه اندازه این صحنه‌ها ضد اسلام و اشاعه دهنده فساد است، بر عهده بینندگانی می‌ماند که این سریال تاریخی را دنبال می‌کنند.



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ



مطالب پیشنهادی:
ساخت مجسمه مومی اکبر هاشمی رفسنجانی + عکس
پس از نازنین بنیادی، این بازیگر زن هم مدعی ازدواج با تام کروز شد! + عکس
فقیهه سلطانی را در نقش دختر هندی ببینید + عکس
مونیکا بلوچی از همسرش جدا شد + تصاویر
حاشیه‌های مراسم تقدیر بهترین‌های تلویزیون و اشک‌های شقایق فراهانی + تصاویر