فروش لباس نظامی حمید فرخ‌نژاد برای امور خیریه
در بخشی از برنامه محمدحسن لطیفی با اشاره به یونیفرمی که در دکور برنامه قرار داشت گفت که این لباس نظامی که در فیلم «استرداد» توسط حمید فرخ‌نژاد در نقش سرهنگ تکین پوشیده شده است قرار است برای امور خیریه به...
اولین قسمت از برنامه «سینما اکران» به تهیه کنندگی فرشید نوابی و با اجرای محمدحسن لطیفی پنجشنبه 12 دی‌ماه در حالی از شبکه تهران به روی آنتن رفت که یکی از بخش‌های جالب آن خبر فروش لباس بازیگر فیلم «استرداد» به منظور امورعام‌المنفعه بود.

در بخشی از برنامه محمدحسن لطیفی با اشاره به یونیفرمی که در دکور برنامه قرار داشت گفت که این لباس نظامی که در فیلم «استرداد» توسط حمید فرخ‌نژاد در نقش سرهنگ تکین پوشیده شده است قرار است برای امور خیریه به فروش برود.


برنامه «سینما اکران» با رویکرد معرفی فیلم های روز اکران شده سینما همراه با اخبار تولیدات سینما تولید می‌شود و به گفته سازندگان آن نگاهی چالشی یا انتقادی نسبت به موضوعات سینما ندارد و با هدف جذب مخاطب به فیلم های در حال اکران تولید می‌شود.

گفتنی است در اولین قسمت برنامه و در آیتم «سینما گفتگو» که اختصاص به گفت وگو با عوامل فیلم در حال اکران شده دارد مصطفی زمانی بازیگر فیلم سینمایی«جیب بر خیابان جنوبی» و همچنین بهنام تشکر بازیگر فیلم «استرداد» به عنوان مهمان حضور یافتند.

این برنامه در 52 قسمت 60 دقیقه به صورت هفتگی پنج شنبه شب‌ها حول و حوش ساعت 22 از شبکه تهران روی آنتن می رود .



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: inn.ir



مطالب پیشنهادی:
جزئیات و عکس‌های جدید از ملاقات ابراهیم تاتلیس و ابرو گوندش با ضراب
از نفیسه روشن چه خبر؟
گریم جدید بهرام رادان در نقش «قاسم سبزی کار» + تصاویر
تحویل فیلم رابطه غیراخلاقی مدیر سینمایی دولت دهم به دادگاه!
گزارشگری مجری مشهور تلویزیون هنگام فوت مادر: انجام وظیفه یا...؟