بازیگر نقش باران در آوای باران: سعی کردم سیندرلا باقی بمانم + تصاویر
سیما آزاده زارعی بازیگر نقش باران در سریال آوای باران درباره ویژگی های این نقش گفت:باران برای من کاراکتری دوست داشتنی است که به نظرم می تواند همذات پنداری مخاطب را در پی داشته باشد. من کاراکتر باران را دوست داشتم.
آزاده زارعی بازیگر سریال "آوای باران" معتقد است که نقش او در این مجموعه در عین حال که گاهی به زبان کوچه و بازار نزدیک می شود، ماهیت متفاوتی دارد.

سیما آزاده زارعی بازیگر نقش باران در سریال آوای باران درباره ویژگی های این نقش گفت:باران برای من کاراکتری دوست داشتنی است که به نظرم می تواند همذات پنداری مخاطب را در پی داشته باشد. این شخصیت همچنین دلسوزی و ترحم بیننده را به خود بر می انگیزد.


وی در همین رابطه ادامه داد:من کاراکتر باران را دوست داشتم. چراکه این نقش تک بعدی نبود و وجوه مختلفی داشت. باران کسی است که در خانواده ای مرفه به دنیا آمده و تا سنین کودکی خود هم در رفاه بزرگ شده است. اما به یکباره زندگی او با تغییرات و تحولاتی رو به رو می شود. به دام باندهای تکدی گری می افتد و زندگی اش از این رو به آن رو می شود.

این بازیگر که اولین تجربه بازی خود را در سریال پشت سر گذاشته است درباره همکاری با حسین سهیلی زاده در مقام کارگردان بیان داشت:سابقه آقای سهیلی زاده و کارنامه کاری شان در ارتباط با سریال های پرمخاطبی که تاکنون ساخته اند، نشان می دهد که ایشان همیشه از چهره های جدید حمایت کرده اند و به بازیگران جدید میدان داده اند. همچنین سایر اعضای گروه افرادی بسیار دوست داشتنی و محترمند.

http://www.seemorgh.com/uploads/1392/11/zareei-avaye-baran-serial1.jpg

http://www.seemorgh.com/uploads/1392/11/zareei-avaye-baran-serial2.jpg
زارعی با بیان این که در ابتدا لحن خاص باران شدت بیشتری داشت و با توصیه های سهیلی زاده تعدیل یافت، ادامه داد:یادم است در سکانس اول آوای باران لحنم به اصطلاح لاتی تر بود. اما آقای سهیلی زاده یادآوری کردند که باران باید مشخصه دو وجهی بودن خود را در طول قصه حفظ کند. به اصطلاح همان سیندرلا باشد. گاهی به زبان کوچه بازاری نزدیک شود و در مواردی هم مودبانه تر برخورد کند.

نکته جالب اینجاست که آقای سهیلی زاده کارگردانی هستند که حتی از یک جمله و دیالوگ بازیگر به راحتی عبور نمی کنند و گام به گام با هدایت هایشان به بازی ات جهت می دهند و نمی گذارند به بیراهه بروی. ایشان هم جامعه شناسی می دانند و هم روانشناسی و اشراف کاملی بر کارشان دارند.

وی درباره ویژگی های متن سریال نیز افزود: در این سریال دیالوگ ها و ریتمی که برای داستان در نظر گرفته شده بود به کمکم آمد. همچنین کارنامه کاری نویسندگان این مجموعه آقایان جلالی و کاظمی پور هم سابقه ای پرمخاطب دارد.

http://www.seemorgh.com/uploads/1392/11/zareei-avaye-baran-serial3.jpg
مجموعه تلویزیونی آوای باران کاری از گروه اجتماعی  شبکه سه سیماست که به تهیه کنندگی محمد هاشمی اصل هر شب ساعت 20:45 روی آنتن شبکه سه سیما قرار می گیرد. این مجموعه داستان تاجر ورشکسته ای به نام طاها ریاحی است که بعد از گذشت بیست سال و رهایی از زندان به دنبال دختر گمشده اش می گردد اما در این راه با مشکلاتی رو به رو است...




گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: cinemakhabar.ir



مطالب پیشنهادی:
گریم متفاوت آنا نعمتی در یکی از فیلم های جشنواره فجر 92 + تصاویر
ادامه فیلمبرداری فیلمی با بازی لیلا حاتمی و علی مصفا + تصاویر
نقی و ارسطوی جدید در پایتخت 3 + تصاویر
افتتاحیه نمایشگاه عکس‌های مهناز افشار و بهرام رادان + تصاویر
توضیح برد پیت درباره چهره جدیدش + تصاویر