مهران مدیری هم فاطماگل می بیند ؟!
مهران مدیری با هوشمندی تمام ساعت ۲۳ را برای پخش سریالش انتخاب کرده تا این سریال با زمان پخش سریال ماهواره ای “فاطما گل” تداخل نداشته باشد.

تازه ترین سریال مهران مدیری در حالی از شبکه سوم روی آنتن رفت که انتخاب آخرین ساعات شب برای پخش این سریال کمی شائبه برانگیز است.

بنا شده سریال “در حاشیه” مهران مدیری هر شب ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه سوم سیما رفته و تکرارش هم ساعت ۱۶ روز بعد پخش شود.

توجیه دست اندرکاران سیما برای قرار دادن نمایش این فیلم در باکس انتهایی شب عدم تقارن پخش با سریالهای “سربه راه” و “فوق سری” است که اولی در ساعت ۲۰ روی آنتن می رود و دومی در ساعت ۲۲ اما…

حتی تکرار “در حاشیه” هم با تکرار “فاطما گل” تداخل ندارد

اما برخی نیز عقیده دارند مهران مدیری با هوشمندی تمام ساعت ۲۳ را برای پخش سریالش انتخاب کرده تا این سریال با زمان پخش سریال ماهواره ای “فاطما گل” تداخل نداشته باشد.

سریال ماهواره ای مذکور در ساعتهای ۲۱ و ۲۲ از دو شبکه مختلف ماهواره ای روی آنتن می رود و حالا پخش “در حاشیه” درست از زمانی آغاز می شود که پخش این سریال به اتمام رسیده است.

جالب است که زمان پخش تکرار “در حاشیه” که ساعت ۱۶ است نیز با زمان تکرار “فاطما گل” که ساعتهای ۱۲ و ۱۸ است هیچ گونه تداخلی ندارد!!!

باید منتظر ماند و دید پخش “در حاشیه” از شبکه سوم سیما و در ساعات پایانی شب و بعد از پخش یک سریال خالتور ماهواره ای(!) خواهد توانست باعث جلب مخاطبان میلیونی برای رسانه ملی شود یا نه؟


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : سینما ژورنال