"محسن کیایی" از اهمیت شعر امسال گفت!!
«محسن کیایی» بازیگر «سر به راه» اخلاق و منش حرفه‌ای کارگردان این مجموعه را دلیل حضورش در این سریال دانست و  شعار امسال را شعار خوبی دانست.

محسن کیایی، بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگویی با اشاره به خصوصیات فنی و اخلاقی سعید سلطانی گفت: جدا از بحث فنی، که سعید سلطانی خاک خورده عرصه تلویزیون است، باید به اخلاق و منش حرفه‌ای ایشان اشاره کنم، تجربه کار با سلطانی به عنوان کارگردان برای من بسیار لذت بخش بود.

وی افزود: این اولین تجربه من در همکاری با سلطانی بود و می‌توانم بگویم شخصیت آرام و اخلاق خوش او باعث جذب من به این مجموعه شد.

کیایی با بیان اینکه گروه برای ارائه کار خوب تلاش زیادی کرده است،گفت: فشار کار و فرصت کم مشکل سریال‌های مناسبتی است؛اگر سیاستگذاری درستی انجام شود و مجموعه‌های مناسبتی زمان بیشتری برای تولید کار داشته باشند استرس کمتری را تحمل می‌کنند و مسلما کیفیت اثر بالاتر می‌رود تمام تلاش ما مورد پسند مخاطبان قرار گرفتن است اما اگر مجموعه «سر به راه» را نپسندند تقصیر فشار کار و زمان کم خواهد بود، گروه روزی 17-16 ساعت کار می‌کند و این موضوع بر کیفیت موثر خواهد بود.

وی اظهار داشت: قصه «سر به راه» خانوادگی است و زندگی افراد خانواده را به تصویر می‌کشد که امیدواریم مخاطبان این سریال را دوست داشته باشند.

کیایی درخصوص شعار سال 94 مبنی بر «دولت و ملت همدلی و همزبانی» بیان کرد: مسلما در جامعه یک طرف قضیه مردم هستند مطمئنا برای داشتن جامعه‌‌ای بهتر مردم باید با دولت همراه باشند. شعار سال شعار خوبیست و به تعامل دولت و مردم اشاره و تاکید دارد؛ در یک جامعه یک طرف مردم قرار دارند و طرف دیگر سیاستگذاران و قانون و مجلس است که باید شرایط ورود مردم به عرصه را فراهم کنند. اگر دولت به وظایف خود عمل کند مردم دلگرمی حضور و همکاری را در صحنه جامعه خواهند داشت و در مقابل ملت هم به وظایف خود عمل می‌کند.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : yjc.ir