مجری سابق صدا و سیما ربوده شد!!
نگهبان پروژه كه تنها شاهد این آدم‌ربایی بود به پلیس گفت: ساعت 8 و 10 دقیقه صبح بود كه مدیر عامل با خودرو 206 جلوی ساختمان توقف كرد. وقتی از خودرو‌اش پیاده شد خودرو مگان مشكی رنگی جلوی خودروی مدیر عامل توقف كرد و سه مرد نقابدار كه لباس مشكی مأموران پلیس نوپو را پوشیده و مسلح به باتوم برقی بودند از داخل خودرو پیاده شدند و مدیرعامل را بدون اینكه حكمی نشان دهند یا سؤالی بپرسند به زور به داخل...

چهار مرد كه لباس مأموران پلیس نوپو را به تن داشتند چند ساعت بعد از ربودن مجری سابق صدا و سیما، او را رها كردند.

ساعت 8 و 10 دقیقه صبح روز دوشنبه 24 فروردین ماه، مأموران كلانتری 141 گلستان در جریان ربودن مدیر عامل پروژه مسكونی تجاری مهستان از سوی افراد ناشناس قرار گرفتند. پس از اعلام این خبر تیمی از مأموران كلانتری راهی محل حادثه در انتهای خیابان كاج شهرك راه‌آهن شدند.

نخستین بررسی‌ها نشان داد پروژه مسكونی تجاری 333 واحدی مهستان متعلق به شبكه قرآن و اداره كل اخبار برون مرزی صدا و سیما است و لحظاتی قبل مدیرعامل كه علی اسماعیلی نام داشت و از مجریان سابق این شبكه بوده از سوی چهار مرد نقابدار ربوده و به مكان نامعلومی منتقل شده است. در بررسی‌های بعدی مشخص شد چهار مرد نقابدار، نگهبان پروژه را كه مرد جوانی بود به شدت كتك زده و تلفن همراهش را هم به سرقت برده‌اند.

نگهبان پروژه كه تنها شاهد این آدم‌ربایی بود به پلیس گفت: ساعت 8 و 10 دقیقه صبح بود كه مدیر عامل با خودرو 206 جلوی ساختمان توقف كرد. وقتی از خودرو‌اش پیاده شد خودرو مگان مشكی رنگی جلوی خودروی مدیر عامل توقف كرد و سه مرد نقابدار كه لباس مشكی مأموران پلیس نوپو را پوشیده و مسلح به باتوم برقی بودند از داخل خودرو پیاده شدند و مدیرعامل را بدون اینكه حكمی نشان دهند یا سؤالی بپرسند به زور به داخل خودرو مگان كشاندند.

در حالی كه مدیر عامل در مقابل آنها مقاومت می‌كرد من به آنها مشكوك شدم و با گوشی همراهم تلفن پلیس را گرفتم تا موضوع را اطلاع دهم كه سه نفر از آنها به من حمله كردند و گوشی‌ام را گرفتند. مردان مهاجم كه فقط چشمانشان مشخص بود مرا با باتوم برقی و مشت و لگد به شدت كتك زدند و گوشی‌ام را زیر پایشان له كردند و بعد هم گوشی له شده را برداشتند و به سرعت با خودرو مگان از محل گریختند. وقتی خواستم شماره پلاك خودروی آنها را یادداشت كنم، متوجه شدم روی پلاك را با چسب پوشانده‌اند.

 پس از طرح این شكایت تیمی زبده از مأموران مبارزه با آدم ربایی پلیس آگاهی دست به تحقیق زدند. در حالی كه كارآگاهان، تحقیقات را برای شناسایی آدم‌ربایان آغاز كرده بودند، بررسی‌ها نشان داد آدم‌ربایان چند ساعت بعد از حادثه مجری سابق صدا و سیما را آزاد كرده‌اند. همچنین مشخص شد آدم‌ربایان در این حادثه كیف‌دستی مرد ربوده شده را كه حاوی مدارك و چك و پول بود، سرقت كرده‌اند. تحقیقات درباره این حادثه از سوی مأموران پلیس ادامه دارد.

نگهبان پروژه مسكونی مهستان به خبرنگار ما گفت: مردان نقابدار باتوم برقی داشتند و از نوع پوششان فكر كردم مأمور پلیس هستند اما بعد فهمیدم ‌ آنها آدم‌ربا بوده‌اند. بعد از حادثه ما به شدت شوكه شده بودیم كه نزدیك ظهر مشاهده كردیم مدیر عامل پروژه وارد ساختمان شد و فهمیدیم آدم‌ربایان او را بعد از چند ساعت آزاد كرده‌اند. وی در ادامه گفت: من درباره انگیزه این حادثه خبری ندارم اما تا جایی كه اطلاع دارم این پروژه در این دوسال كه در حال ساخت است، هیچ مشكلی نداشته و درگیری پیش نیامده است.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : روزنامه جوان