اتفاقات عجیب و غریبی در انتظار "میکاییل" است!
یکی از بازیگران سریال میکاییل گفت : اتفاقات خوب و بد در داستان را به عهده بینندگان می‌گذاریم ولی می‌توانم بگویم اتفاقات عجیب و غریبی در راه است که به نظرم تمام آنها واقعیت‌های زندگی است به دلیل اینکه همیشه نمی‌شود در فیلم و سریال‌ها گل و بلبل نشان بدهیم.

متین ستوده - یکی از بازیگران نقش اصلی سریال در حال پخش «میکاییل» - از اولین تجربه‌ حضور در سریال سیروس مقدم اظهار رضایت کرد و گفت: آرزو می‌کنم هر بازیگری حداقل یک بار با سیروس مقدم کار کند.

بازیگر نقش مهری در سریال پلیسی «میکاییل» در گفت‌وگویی با بیان اینکه در «میکاییل» نقش متفاوتی را تجربه کرد، خاطرنشان کرد: مهری یک زن رنج کشیده ایرانی و در عین حال عاشق است. به نظر خودم اولین بار بود که متفاوت‌تر از همیشه در قاب تلویزیون ایفای نقش کردم. در کل «میکاییل» تجربه خوبی برایم بود، به ویژه که این مجموعه توسط سیروس مقدم کارگردانی شد و همکاری با ایشان واقعا عالی بود. آقای مقدم از کارگردانان کاربلد و با اخلاق تلویزیون است که آرزو می‌کنم هر بازیگری حداقل یک‌بار تجربه کار کردن با وی را در پرونده کاری‌اش داشته باشد.

وی سپس درباره‌ی نقش مهری در سریال «میکاییل» توضیح داد: اوایل که برای همکاری در پروژه «میکاییل» و ایفای نقش مهری از دفتر آقای مقدم دعوت به کار شدم فکر نمی‌کردم این اتفاق بیفتد به دلیل اینکه هیچ آشنایی با آقای مقدم نداشتم؛ ضمن اینکه بازیگران مشابه رنج سنی من زیاد بودند و احساس می‌کردم حضورم در این سریال شدنی نیست اما خوشبختانه این اتفاق افتاد؛ البته مسوولیت سنگینی بود و تا آخر داستان نگران بودم ولی خوشبختانه موفق شدم و خوشحالم که با تجربه‌هایی که داشتم مهری را خوب اجرا کردم. به نظرم در سریال «میکاییل» هر آنچه را که یک بازیگر می‌توانست تجربه کند، شرایطش فراهم بود و من به عنوان بازیگر از حضورم در این پروژه کاملا راضی هستم.

این بازیگر تلویزیون در ادامه گفت: همیشه دوست دارم هر کاری که انجام می‌دهم مردم مرا دوست داشته باشند. نقش مهری در «میکاییل» را خیلی دوست دارم؛ چراکه به نظرم کاراکتر خوبی است. شخصیت مهری تا پایان داستان در سریال «میکاییل» حضور دارد.

ستوده در پایان گفت‌و‌گویش درباره پایان داستان «میکاییل» بیان کرد: اتفاقات خوب و بد در داستان را به عهده بینندگان می‌گذاریم ولی می‌توانم بگویم اتفاقات عجیب و غریبی در راه است که به نظرم تمام آنها واقعیت‌های زندگی است به دلیل اینکه همیشه نمی‌شود در فیلم و سریال‌ها گل و بلبل نشان بدهیم.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : isna.ir