علی ضیا به تلویزیون می آید!
علی ضیاء اجرای این برنامه را برعهده دارد و به بحث خانواده و سبک زندگی در آن می‌پردازیم و هر بار میزبان خانواده‌های مختلفی از تهران و شهرستان‌ها خواهیم بود.

محمدرضا ماندگاران تهیه‌کننده تلویزیون درباره برنامه جدیدش توضیح داد: به زودی پس از 13 ماه رجب برنامه شبانه‌ای را در شبکه یک آغاز خواهیم کرد که به صورت سه شب در هفته، روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه پس از سریال در 90 دقیقه روی آنتن می‌رود.

وی افزود: سیدعلی ضیاء اجرای این برنامه را برعهده دارد و به بحث خانواده و سبک زندگی در آن می‌پردازیم و هر بار میزبان خانواده‌های مختلفی از تهران و شهرستان‌ها خواهیم بود.

این تهیه‌کننده از حضور کارشناس ثابت در برنامه خبر داد و یادآور شد: این برنامه فضای نسبتا شادی دارد و به بحث سبک زندگی می‌پردازد. ما همچنین اتاق فکری برای شناسایی مهمان‌ها ایجاد کرده‌ایم.ماندگاران با تأکید بر حضور ضیاء در این برنامه، ادامه داد: این مجری توانمند با اجرای برنامه تحویل سال شبکه یک سیما، به نوعی به این شبکه منتقل شده است و حالا اجرای برنامه شبانه شبکه یک را برعهده گرفته است.

وی تصریح کرد: این موضوع به ویژه از آن رو که پس از «پارک ملت» و «خیابان ایران» شبکه یک برنامه شبانه ثابتی نداشته، دارای اهمیت است.این تهیه‌کننده در پایان گفت: ممکن است در ماه رمضان برنامه تعطیل شود یا به شکل دیگری روی آنتن برویم، هنوز در این زمینه تصمیم‌گیری نشده است، اما به زودی پخش برنامه را با سه روز در هفته آغاز خواهیم کرد


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : banifilm.ir