آخرین خبرها از جزییات "پایتخت 4"
یکی از عوامل سریال "پایتخت4" گفت :این بار قصه‌های زندگی خانواده معمولی با ماه رمضان مرتبط می‌شود. از سوی دیگر در این سری هما مسئولیتی می‌گیرد و دامنه قصه از این سو نیز پرورش پیدا می‌کند. گرچه بنا نیست فعلا جزئیات قصه را لو بدهیم.

حسن وارسته از پیوستن به گروه «پایتخت ۴» این بار به عنوان مشاور فیلمنامه خبر داد و درباره آخرین وضعیت این سریال صحبت کرد.

حسن وارسته نویسنده سریال «پایتخت ۲ و ۳» درباره تازه‌ترین اتفاقات این مجموعه پرطرفدار به مهر گفت: اخیرا من به تیم نویسندگی «پایتخت ۴» ملحق شدم اما این بار به دلیل دو تعهدم در سازمان صدا و سیما که مربوط به مرکز فیلم و سریال برون مرزی است و البته مباحث اخلاقی و حرفه‌ای نمی‌توانستم در سمت نویسنده به مجموعه ورود کنم.

وی افزود: بنابراین بعد از چندین بار تماسی که با من گرفته شد، شرایطم را گفتم و قرار شد در مقام مشاور فیلمنامه و قصه‌پرداز سریال در خدمت بچه‌های «پایتخت» باشم و اکنون نیز مشغول به کار هستم.

این کارگردان تئاتر ادامه داد: من اکنون در شیرگاه هستم و قصه‌هایی را که مربوط به ماه رمضان می‌شود، جلو می‌بریم. این بار هم محوریت قصه بر زندگی خانواده معمولی در شیرگاه است و به نقی و همسر و فرزندانش می‌پردازیم. بازیگران نیز همان‌ها هستند به جز دوقلوها که تغییر کرده‌اند و مهران احمدی که در این سری حضور ندارد.

وارسته یادآور شد: این بار قصه‌های زندگی خانواده معمولی با ماه رمضان مرتبط می‌شود. از سوی دیگر در این سری هما مسئولیتی می‌گیرد و دامنه قصه از این سو نیز پرورش پیدا می‌کند. گرچه بنا نیست فعلا جزئیات قصه را لو بدهیم.

وی که در شبکه آی‌فیلم نیز مشغول به فعالیت است، در پایان تأکید کرد: تاکنون فیلمنامه هشت قسمت آماده شده است و کم کم قصه‌های دیگر نیز خلق می‌شوند. همزمان که ما قصه‌ها را می‌نویسیم آن طرف دوستان مشغول ضبط هستند و در سری چهار «پایتخت» بابا پنجعلی هم به فکر تجدید فراش می‌افتد.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : banifilm.ir