پدرسالار مهمان ویژه روز پدر در تلویزیون می شود!
ویژه برنامه «زیر سایه شما» در سالروز ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر با اجرای محمد سلوکی روی آنتن شبکه دو می‌رود.

«زیرسایه شما» به تهیه‌کنندگی مجتبی کشاورز جمعه 11 و شنبه 12 اردیبهشت با دعوت از چهره‌های شاخص سیاسی، فرهنگی، هنری و ورزشی روی آنتن می‌رود و تلاش می‌کند در روز معلم و روز پدر خانواده‌های ایرانی را در میهمانی صمیمانه‌ای گردهم بیاورد.

این برنامه روز جمعه ساعت 21 در شبکه دو آغاز می‌شود و پخش آن شنبه در ساعت‌های 11:10، 13:30، 16:20 و 21:40 ادامه خواهد داشت.

تجلیل از معلم‌های فداکار، گفتگو با بازیگران، ورزشکاران و خوانندگان و دیگر چهره‌های محبوب کشور مانند امین تارخ، کامران تفتی، الهام پاوه‌نژاد، برانکو ایوانکوویچ، علیرضا رضایی و.. از دیگر بخش‌های این برنامه تلویزیونی خواهند بود.

عوامل تولید «زیرسایه شما» در روز پدر با حضور در خانه محمدعلی کشاورز از پدرسالار تلویزیون ایران سراغ می‌گیرند و با او درباره سال‌ها فعالیت هنری‌اش در سینما و تلویزیون به گفتگو می‌نشینند.

همچنین محمد سلوکی در استودیو این ویژه برنامه میزبان برترین‌های فرهنگی هنری، سیاسی و ورزشی کشور می‌شود؛ او با امین تارخ در کسوت پدر و معلم گفتگو خواهد کرد و نظر برانکو ایوانکوویچ درباره نامگذاری روزی برای پدران و مردان در ایران را مورد پرسش قرار می‌دهد.

این برنامه ترکیبی در بخش دیگری میزبان تعدادی از رجل سیاسی کشور می‌شود که همراه با فرزندانشان به استودیو می‌آیند.

پخش نماهنگ‌هایی از فریدون آسرایی و محمد علیزاده از خوانندگان پاپ از دیگربخش‌های ویژه برنامه «زیرسایه شما» خواهد بود.

«زیرسایه شما» کاری از گروه امور اجتماعی شبکه دو است که با تهیه کنندگی مجتبی کشاورز و کارگردانی سمانه فراهانی روی آنتن می‌رود.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : روابط عمومی شبکه دو