مجری مشهور برنامه گلخانه پدر شد!
مجری برنامه «گلخانه» گفت: اولین سال حس شیرین پدرشدن را تجربه می کنم.

"شاهین جمشیدی" مجری در گفت‌و‌گویی به مناسبت روز پدر گفت: اولین سالی است که حس شیرین پدرشدن را تجربه می‌کنم. چه مرد، چه زن با بچه‌دارشدن ریشه و هویت پیدا می‌کنند به ویژه مردها که در مملکت ما ستون‌های خانواده هستند.

وی درخصوص رابطه خودش با پدرش عنوان کرد: رابطه ما علاوه بر پدر و فرزندی رابطه‌ای دوستانه بود اما این دوستی باید مرز داشته باشد تا حرمت پدر حفظ شود.

شخصیت پدر با توجه به برداشت غلط ما همیشه با خشونت و اخم همراه نیست بلکه پدرشخصیتی با گذشت و مهربان است که می‌تواند اینگونه پدری‌اش را اثبات کند.من هم سعی می‌کنم مثل پدرم عشق و رفات نسبت به فرزندم داشته باشم.

وی با اشاره به ویژگی بارز پدران ایرانی بیان کرد: ما یک ایرانی هستیم و هر موضوعی برایمان یک ارزش ویژه‌ای دارد. پدرشدن یک رحمت الهی است و خدا به مردها نگاه ویژه‌ای دارد. پدر ایرانی بسیار سخت‌کوش است و قلبش برای فرزندش می‌تپد.

جمشیدی تصریح کرد: پدر، فرزندان و خانواده خود را ویژه دوست دارد. شاید در کشور‌های دیگر پدران نسبت به فرزندان خود تا سن خاصی مسئولیت پذیر باشد ولی نمونه پدرایرانی هرگز اینگونه نیست و همیشه عاشق است.

این مجری با تبریک روز پدر به پدران ایرانی اظهار داشت: به خانواده‌ها می‌گویم که کمی بیشتر هوای پدران و همسران خود را داشته باشند چون در این روزها مرد بودن سخت و مرد ماندن سخت‌تر است، دست همه پدران ایرانی را می‌بوسم.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : yjc.ir