بازیگر خندوانه از دستمزد میلیونی اش گفت!
نیما شعبان نژاد بازیگر تئاتر بعد از حضور در “خندوانه” و ایفای نقشهای “نیما”، “کجوک” و “بایرام” به ناگاه در کانون توجه قرار گرفت.

این چهره تازه وارد به تلویزیون چنان مدارج شهرت را طی کرد که صفحه شخصی اش در یکی از شبکه های اجتماعی در مدت سه ماه حدودا ۳۰ هزار دنبال کننده پیدا کرد.

با این حال این شهرت سبب ساز آن نشد که شعبان نژاد به هر پیشنهاد درجه دومی تن دهد.

می گویند n میلیون می دهیم که بیایی و در فلان همایش شرکت کنی

شعبان نژاد در گفتگویی با “هفت صبح” درباره رد کردن پیشنهادات میلیونی خود بیان می دارد: می دانید من چقدر پیشنهادات با پولهای زیاد دارم؟ مثلا می گویند n میلیون تومان می دهیم که دو ساعت بیایی اینجا و در فلان همایش شرکت کنی.

این پولها میتواند دردها را درمان کند اما برای من نیست

وی ادامه می دهد: این پولها خیلی از دردها را می تواند درمان کند اما اصلا برای من نیست. اینها یک مقدار آزادهنده هم هست چون مدام باید در مقابل این درخواستها مقاومت کنی و مدام نه بگویی تا بفهمند این کاره نیستی.

هر بازیگری باید خودش جایگاه خودش را تعیین کند

این بازیگر طنز درباره دیدگاهش پیرامون جایگاه هنری اش اظهار می دارد: هر بازیگر یا کارگردان کمدی خودش باید جای خودش را تعیین کند و من هیچ وقت حاضر نیستم به سمت لودگی بروم.

برخی کمدین ها حاضرند بخاطر چند میلیون هر کاری بکنند

نیما شعبان نژاد خاطرنشان می سازد: برخی کمدین ها حاضرند در ازای چند میلیون هر کاری را قبول کنند و آخر سر به جایی می رسند که لایقش نبوده اند.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : سینما ژورنال